На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
428 875.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Асортимент, кількість товару та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається (ТД). Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу «ТД», що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-23-003615-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 14 листопада, 10:23 |
Очікувана вартість закупівлі | 428 875.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 31 жовтня, 13:25 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 2 144.38 UAH без ПДВ |
---|
Струмовимірювальні кліщі SONEL CMP – 40230 штука Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38340000-0, Прилади для вимірювання величин |
Струмовимірювальні кліщі SONEL CMP – 10102 штука Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38340000-0, Прилади для вимірювання величин |
Мультиметр цифровий Mastech MS 8360GCE1022 штука Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38340000-0, Прилади для вимірювання величин |
Індикатор працездатності схем обліку електроенергії (13935838.000003-01 КЕ)9 штука Адреса поставки: 18005, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНА САГАЙДАЧНОГО, будинок 82, центральний склад Покупця Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 38340000-0, Прилади для вимірювання величин |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 40711560 |
---|---|
Поштова адреса | 61, Україна, Харківська область, Харків, 61045, Харківська обл., місто Харків, ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 295 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кукса Антоніна |
Телефон | 380674234176 |
Ел. пошта | MENEGER@ETALONPRIBOR.COM.UA |
Без залучення субпідряднтків
Час публікації: 2024-11-12 10:02:00
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-13 10:02:00
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі - Особливості). За результатами розгляду тендерної пропозиції у відкритих торгах, згідно предмету закупівлі: Прилади для вимірювання величин (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 38340000-0 Прилади для вимірювання величин), учасника торгів – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЕТАЛОН-ПРИЛАД", (далі - Учасник), Замовником виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані у складі тендерної пропозиції, а саме: 1. Відповідно до пункту 2.1. Розділу 2 «Цінова пропозиція.» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 2.1. Цінова пропозиція по формі, що наведена в Додатку 1 (в "pdf" форматі, а також у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Цінова пропозиція (до аукціону)» проте не надано Цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту. Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/ або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: Цінову пропозицію по формі, що наведена в Додатку 1 (у форматі "doc" з можливістю копіювання тексту). 3. Відповідно до пункту 4.1. Розділу 4 «Кваліфікаційні критерії» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 4.1. Довідка в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю, а саме транспортного засобу (засобів), складу (виробничого приміщення) тощо. Довідка має містити наступні відомості: № з/п; Найменування обладнання, МТБ; Власне/орендоване тощо; Кількість одиниць; Технічний стан. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази». Згідно змісту наданого документу відсутня інформація щодо транспортного засобу (засобів), складу (виробничого приміщення). Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: Довідку в довільній формі, що підтверджує наявність в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази необхідних для виконання договору про закупівлю, а саме транспортного засобу (засобів), складу (виробничого приміщення) тощо. Довідка має містити наступні відомості: № з/п; Найменування обладнання, МТБ; Власне/орендоване тощо; Кількість одиниць; Технічний стан. 4. Відповідно до пункту 7.1. Розділу 7 «Інші документи.» Додатку 4 до тендерної документації передбачено: 7.1. Довідка, складена у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно ЄДР: 1. повна та скорочена назва Учасника; 2. юридична та поштова адреса; 3. контактний номер телефону та e-mail; 4. відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5. банківські реквізити обслуговуючого банку; 6.класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України); 7. код ЄДРПОУ, ІПН, статус платника податку. Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Загальні відомості про учасника закупівлі», згідно змісту наданого документа відсутня інформація стосовно наступного: 1. скорочена назва Учасника; 6. класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України); Отже, у зв`язку з усуненням невідповідностей в інформації та/або документах що подані Учасником у складі тендерної пропозиції, Учасник повинен виправити невідповідності шляхом завантажити через електронну систему закупівель документів протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме Учасник повинен надати: Довідку, складену у довільній формі, яка містить відомості про Учасника, згідно ЄДР: 1. повна та скорочена назва Учасника; 2. юридична та поштова адреса; 3. контактний номер телефону та e-mail; 4. відомості про керівника (посада, ПІБ, телефон для контактів) - для юридичних осіб; 5. банківські реквізити обслуговуючого банку; 6.класифікація суб’єктів господарювання (згідно статті 55 Господарського Кодексу України); 7. код ЄДРПОУ, ІПН, статус платника податку.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32587888 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Тулика eximpribor@ukr.net |
Телефон | 380442575794 |
Ел. пошта | EXIMPRIBOR@UKR.NET |
Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, у розмірі 80% (вісімдесяти відсотків) від вартості фактично поставленого товару протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, на підставі належним чином оформленого оригіналу рахунку Постачальника. (Для платників ПДВ). Розрахунки проводяться наступним чином: по факту поставки товару, протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної, та на підставі отриманого Покупцем оригіналу належним чином оформленого рахунку від Постачальника. (Для не платників ПДВ). Вид закупівлі: процедура закупівлі (відкрити торги).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 80.00%
Залишок 20% (двадцять відсотків) підлягає оплаті після отримання від Постачальника належним чином оформленої податкової накладної/розрахунку коригування до податкової накладної в електронній формі та зареєстрованій в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) в порядку та строки визначені податковим законодавством протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня її отримання. Покупець має право здійснити попередню оплату за Товар (або частину Товару) частково або в повному обсязі, при цьому укладання додаткової угоди, не є обов’язковим. (Для платників ПДВ).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 20.00%
Назва організації | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЧЕРКАСИОБЛЕНЕРГО" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22800735 |
Поштова адреса | 18002, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ ГОГОЛЯ, будинок 285 |
Ім'я |
Анна ВЛАСЕНКО |
Телефон | +380472395560 |
Ел. пошта | a.vlasenko@cherkasyoblenergo.com |