На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
399 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Постачальник здійснює поставку та передачу продукції Замовнику разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти продукцію на умовах цього Договору, з 8 до 10 годин ранку наступного робочого дня з моменту отримання заявки від Замовника. Заявка подається в електронному вигляді або в телефонному режимі. Поставка продукції здійснюється за рахунок та транспортом Постачальника, картопля повинна бути розфасована в сітчасті мішки, мішки з полімерних матеріалів, картонні ящики (коробки) або ящики з полімерних матеріалів, що забезпечують відповідну вентиляцію продукту (вага нетто картоплі у мішку сітчастому повинна бути 10-25 кг, полімерному мішку – 20- 25 кг, картонній коробці (ящику) або ящика з полімерних матеріалів – не більше 20 кг). Місце поставки (передачі) продукції: м. Київ, вул. Ягідна, 58, склад відділення продовольчого забезпечення. Якість товару, що поставляється Постачальником повинна відповідати вимогам чинних нормативно-правових актів на цей вид товару (ДСТУ 9221:2023). Оплата продукції здійснюється лише після її фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених накладних (у трьох примірниках), завірені печаткою та підписом особи Постачальника, уповноваженої на підписання господарських та фінансових документів. Замовник зобов’язаний оплатити продукцію протягом 15 банківських днів.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-23-004275-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 399 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 26 жовтня, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 26 жовтня, 10:00 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 922121000 кілограм Адреса поставки: 03083, Україна, Київська область, Київ, вул. Ягідна, 58 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГОЛОВНИЙ ВІЙСЬКОВО-МЕДИЧНИЙ КЛІНІЧНИЙ ЦЕНТР (ЦЕНТРАЛЬНИЙ КЛІНІЧНИЙ ГОСПІТАЛЬ ) ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321618 |
Поштова адреса | 03083, Україна, Київська область, Київ, вул. Ягідна, 58 |
Ім'я |
Гарбузюк Віталій Вікторович |
Телефон | 380445277797 |
Ел. пошта | VHarbuziuk@dpsu.gov.ua |