На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
145 250.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником, на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника, впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника. Поставка товару за цим Договором здійснюється партіями відповідно до заявки Замовника протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту її надсилання Постачальнику. Заявка надсилається шляхом надіслання електронного листа з електронної адреси Замовника на електронну адресу Постачальника. Доказом отримання заявки вважати лист-підтвердження про отримання заявки від Постачальника протягом однієї робочої доби. У разі відсутності такого листа у зазначений строк, заявка Замовника вважається прийнятою Постачальником у повному обсязі та підлягає виконанню. Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника. Поставка та передача товарів Замовнику здійснюється на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010 р.)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-23-004860-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 145 250.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 28 жовтня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 23 жовтня, 11:27 |
Яйце куряче столове, категорія Перша (M)35000 штука Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 01.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03140000-4, Продукція тваринництва та супутня продукція Профіль: Яйце куряче столове, категорія Перша (M) |
|
Категорія | Перша (М) |
---|---|
Маса одного яйця | від 53 до 62,9 г |
Відповідність ДСТУ 5028 | Так |
Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником, на підставі належним чином оформлених видаткових накладних Постачальника, впродовж 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається накладна Постачальника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321955 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Дерев′янко Сергій Владиславович |
Телефон | 380445276704 |
Ел. пошта | SDerevianko@dpsu.gov.ua |