На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
14 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Постачальник власними силами та засобами зобов’язується здійснити поставку товару за адресою: 84100, Донецька область, місто Слов`янськ, вул. Банківська, 85. Строк поставки товару: з дати укладання договору до 20 грудня 2024 року. Постачання товару здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на електрону адресу Постачальника або в телефонному режимі. Доставка, завантаження, розвантаження за місцем призначення Постачальник проводить за свої кошти власними силами. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) не менше ніж за 1 (один) день про дату та орієнтований час поставки Товару.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43808856 |
---|---|
Поштова адреса | 49040, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вул.Панікахи будинок 2 кімната 405 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Зик |
Телефон | +380676440150 |
Ел. пошта | ezik@stm-farm.biz |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45090199 |
---|---|
Поштова адреса | 40007, Україна, Сумська область, місто Суми, вулиця Харківська, будинок 111/2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Арістов |
Телефон | +380505883826 |
Ел. пошта | vallenta12@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41644003 |
---|---|
Поштова адреса | 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОЇ УКРАЇНИ, будинок 82, приміщення 140 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Дідух Сергій Мирославович |
Телефон | 380676198939 |
Ел. пошта | TOVTOTAL@UKR.NET |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-23-007815-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 14 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 28 жовтня, 13:17 |
---|---|
Дата останніх змін | 1 листопада, 11:18 |
Сечоприймач для дорослих, одноразовий, для чоловіків, уропрезерватив самоклеючий, №304 штука Адреса поставки: 84100, Україна, Донецька область, місто Слов’янськ, вул. Банківська, 85 Строк: до 20.12.2024 13:17 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33140000-3, Медичні матеріали Профіль: Сечоприймач для дорослих, одноразовий, для чоловіків, уропрезерватив самоклеючий, №30 |
|
Вікова категорія | Для дорослих |
---|---|
Вид сечоприймача | Уропрезерватив (самоклеючий) |
Стерильність | |
Кількість використань | Одноразовий |
Стать | Чоловічий |
Кількість одиниць в упаковці | 30, шт |
Постачальник власними силами та засобами зобов’язується здійснити поставку товару за адресою: 84100, Донецька область, місто Слов`янськ, вул. Банківська, 85. Строк поставки товару: з дати укладання договору до 20 грудня 2024 року. Постачання товару здійснюється протягом 2 (двох) робочих днів з моменту отримання письмової заявки від Замовника на електрону адресу Постачальника або в телефонному режимі. Доставка, завантаження, розвантаження за місцем призначення Постачальник проводить за свої кошти власними силами. Постачальник (уповноважена особа Постачальника) повідомляє Замовника (уповноважену особу Замовника) не менше ніж за 1 (один) день про дату та орієнтований час поставки Товару.
Тип оплати:
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство Слов'янської міської ради «Центр первинної медико – санітарної допомоги міста Слов’янська» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 37803279 |
Поштова адреса | 84100, Україна, Донецька область, місто Слов’янськ, вул. Банківська, 85 |
Ім'я |
Охріменко Ірина Володимирівна ( ) |
Телефон | +380509998026 |
Ел. пошта | knp.cpmsd@ukr.net |