На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
55 900.00 UAH
Замовник
Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Постачальник повинен поставити Покупцю товар, якість якого відповідає умовам/вимогам, встановленим чинним законодавством України для цієї категорії товару. Товар повинен бути безпечним, придатним до споживання, правильно маркованим та відповідати діючим державним стандартам. Якісні характеристики товару повинні відповідати державним стандартам, технічним умовам (у разі наявності), іншій технічній документації, яка встановлює відповідні вимоги до їх якості. Постачальник повинен засвідчити якість товару, що поставляється, належним товаросупровідним документом, який надається Покупцю разом з товаром. До таких документів належать бухгалтерські документи та документи, що засвідчують якість товару (сертифікат якості, сертифікат відповідності, декларація виробника, експертний висновок, висновок санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо). Оцінка якості товару і продовольчої сировини проводиться за зовнішнім виглядом, запахом, смаком, кольором, консистенцією. Товар прийматися лише за наявності супровідних документів, що підтверджують їх походження, безпечність і якість, повинні відповідати вимогам державних стандартів. Документи повинні засвідчувати безпечність і якість товару – ґатунок, категорію, дату виготовлення на підприємстві, термін реалізації, умови зберігання (для товарів, що швидко псуються, термін реалізації і час виготовлення позначаються у годинах). Кількість товару має відповідати заявці Покупця, упаковка – санітарно-гігієнічним нормам. Кінцевий термін реалізації товару, що постачається, повинен складати не менше 80% від загального терміну придатності товару вказаного у документах підприємства-виробника або підприємства -постачальника. Постачальник несе повну відповідальність за якість товару у межах терміну придатності зазначеного у відповідних документах.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 24756872 |
---|---|
Поштова адреса | 73000, Україна, Херсонська область, Херсон, Миколаївське шосе, 5км |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Мимріна Анна Олексіївна |
Телефон | 380503185289 |
Ел. пошта | andriets28@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 00447853 |
---|---|
Поштова адреса | 18030, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, ВУЛИЦЯ КОБЗАРСЬКА, будинок 108 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрей Вихров |
Телефон | +380504642236 |
Ел. пошта | vikhrov.yuriya@voloshkovepole.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39625877 |
---|---|
Поштова адреса | , Україна, Кіровоградська область, Долинська, 28500, Кіровоградська обл., Долинський район, місто Долинська, вул. Центральна , буд. 144. |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Андріасян Михайло |
Телефон | 380678040987 |
Ел. пошта | Sparta_2015i@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-23-008411-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 55 900.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 28 жовтня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 31 жовтня, 15:49 |
Молоко коров'яче ультрапастеризоване, пляшка картонна з кришкою, 2,5%, 1000г1300 штука Адреса поставки: 66101, Україна, Одеська область, Подільський район, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15510000-6, Молоко та вершки Профіль: Молоко коров'яче ультрапастеризоване, пляшка картонна з кришкою, 2,5%, 1000г |
|
Вид | ультрапастеризоване |
---|---|
Упаковка | пляшка картонна |
Маса нетто | 1000, г |
Масова частка жиру | 2.5, % |
Наявність кришки (закрутка або клапан) | Так |
Постачальник власними силами, засобами та за власний рахунок відповідно до умов даного Договору зобов’язується здійснити поставку товару протягом визначеного строку, але в жодному разі не пізніше 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання від Покупця офіційного листа-заявки щодо поставки відповідної партії товару. Покупець направляє лист-заявку щодо поставки відповідної партії товару засобами електронного зв’язку з Постачальником або іншими телекомунікаційними засобами. Постачання товару здійснюється окремими (невеликими) партіями, у кількості зазначеної Покупцем відповідно до замовлення та графіку поставки: один раз на тиждень у визначений день – п’ятниця з 08.00 – 16.00 год Постачальник здійснює поставку транспортом, що спеціально облаштований для перевезення такого виду товару.
Тип оплати:
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості товар зазначений у Специфікації, шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів, після пред’явлення Постачальником підписаної Сторонами видаткової накладної. Днем оплати поставленого Постачальником товару є дата списання коштів з відповідних рахунків Покупця. Усі платіжні документи оформлюються з дотриманням вимог чинного законодавства України, що зазвичай застосовуються до змісту і форми таких документів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Балтська багатопрофільна лікарня" Балтської міської ради Одеської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01998644 |
Поштова адреса | 66101, Україна, Одеська область, Подільський р-н, м. Балта, вул. Госпітальєрів, буд. 181 |
Ім'я |
Олеся Усатенко |
Телефон | +380668589366,+380486621201 |
Ел. пошта | balta_crb@ukr.net |