На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 100 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-23-008995-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 листопада, 09:00 |
Дата останніх змін | 12 листопада, 12:02 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 100 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 4 листопада, 14:25 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги з прання і прасування постільної білизни та виробів з бавовни13000 кілограм Адреса поставки: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул. Щаслива/Дудикіна, буд. 1/6,Дудикіна, буд. 9 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98310000-9, Послуги з прання і сухого чищення |
Послуги з прання і прасування дуже забрудненої постільної білизни та виробів з бавовни5000 кілограм Адреса поставки: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, -вул. Щаслива/Дудикіна, буд. 1/6,Дудикіна, буд. 9 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98310000-9, Послуги з прання і сухого чищення |
Послуги з прання і прасування спеціального одягу медперсоналу300 кілограм Адреса поставки: 69005, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, -вул. Щаслива/Дудикіна, буд. 1/6,Дудикіна, буд. 9 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98310000-9, Послуги з прання і сухого чищення |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3080624938 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Юрій Мушкін |
Телефон | 380675653841 |
Ел. пошта | ceo@manifesta.com.ua |
субпідрядники не долучаються
Час публікації: 2024-11-08 17:22:12
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-09 17:22:12
Опис
1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП МУШКІН ЮРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі ДК 021:2015-98310000-9 Послуги з прання і сухого чищення (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: UA-2024-10-23-008995-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно з розглядом тендерної пропозиції відповідно до пункту 41 Особливостей, з урахуванням норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції відповідно зазначеного Додаток 2 до тендерної документації І. Кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження та Додаток 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, надає всі необхідні документи для підтвердження своєї відповідності. Проте надано в складі тендерної пропозиції на підтвердження Наявності обладнання та матеріально-технічної бази довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю яка складена не за умовами вимог до п.7 р. 1 тендерної документації. Також учасник надає документи про наявність транспортних засобів який буде залучений для виконання договору чим повинен підтвердити кваліфікаційні вимоги, в складі тендерної пропозиції надано Договір транспортного засобу але він не у відповідні до ст. 799 ЦК України договір найму транспортного засобу укладається у письмовій формі. Договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. У разі недодержання сторонами вимоги закону про нотаріальне посвідчення договору такий договір є нікчемним, чим не підтверджує кваліфікаційний критерій. Відповідно Додатоку 3 до тендерної документації ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ: вимога надати У разі настання надзвичайної ситуації Замовник залишає за собою право, вимагати від Учасника (Виконавця) виконати заявку Замовника протягом 3 годин (Надати Гарантійний Лист з указанням Адреси Виконання Послуг) проте замість замість Гарантійного Листа надано Довідку. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, надати довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для виконання умов договору про закупівлю яка складена за вимогою до п.7 р. 1 тендерної документації, чинний Договір транспортного засобу у відповідності вимог закону про нотаріальне посвідчення договору, Гарантійний лист. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40461375 |
---|---|
Поштова адреса | 69032, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Доківська вулиця, 3, Запоріжжя, Запорізька область, Украина |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Михаил Жестков |
Телефон | 0971752771 |
Ел. пошта | gestkov@gmail.com |
Розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником протягом 10 банківських днів з дати підписання Сторонами Актів здавання-приймання наданих Послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство «Міська лікарня №9» Запорізької міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05498694 |
Поштова адреса | 69065, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ЩАСЛИВА/ДУДИКІНА, будинок 1/6 |
Ім'я |
Тетяна Василівна |
Телефон | +380612224370 |
Ел. пошта | tatyana_zmdl5@ukr.net |