На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Строк поставки товарів: 45 календарних днів з дати укладення договору. Спосіб (умови) поставки товарів: DDP «Поставка зі сплатою мита» (місце поставки: с.Угерсько, Стрийського р-ну, Львівської обл.), ІНКОТЕРМС (Офіційні правила тлумачення торговельних термінів Міжнародної Торгової Палати (редакція 2010 року). Покупець зобов’язаний оплатити вартість отриманих товарів відповідно до п.4.2 проекту договору: «4.2. Порядок оплати Товарів: 4.2.1. Покупець здійснює авансовий платіж шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, зазначений у розділі 15 цього Договору, в сумі _______________ грн, (сума цифрами та прописом) що складає 5 % від ціни Договору, зазначеної в п. 3.1 цього Договору, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання від Постачальника оригіналу рахунку-фактури, за умови надання Постачальником та прийняття Покупцем безумовної безвідкличної банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу на суму не меншу від суми авансового платежу. Вимоги до банківської гарантії забезпечення повернення авансового платежу наведені в Додатку 3 до Договору. Банківська гарантія забезпечення повернення авансового платежу забезпечує повернення авансового платежу у разі порушення Постачальником зобов’язання за Договором. 4.2.2. У разі ненадання Постачальником, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати укладення Договору безумовної безвідкличної банківської гарантії повернення авансового платежу або не прийняття її Покупцем через невідповідність умовам Додатку 3 цього Договору авансовий платіж Покупцем не здійснюється. В цьому випадку несплата Покупцем авансу не звільняє Постачальника від виконання своїх зобов’язань за цим Договором, а оплата поставлених Товарів здійснюється Покупцем на умовах п.п. 4.2.3 цього Договору. 4.2.3. Покупець зобов’язаний оплатити Постачальнику вартість переданих Товарів, з урахуванням суми авансового платежу, у разі його здійснення, не раніше 7 (семи) та не пізніше 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати поставки, визначеної за правилами п. 5.8 цього Договору.» З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх постачальників, постачальник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ. Під час укладання договору про закупівлю ПДВ буде нараховуватися відповідно до діючого законодавства України.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-23-011309-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 250 850.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 28 жовтня, 11:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 23 жовтня, 15:03 |
Рукавиці робочі1450 штука Адреса поставки: Україна, Львівська область, с. Угерсько Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 18140000-2, Аксесуари до робочого одягу Профіль: Рукавиці робочі |
|
Бренд | СТАЛЬ, VIVA TRADE, DELTA PLUS, NEO, EXPERT TOOLS, WURTH, OZON, MAPA PROFRSSIONNE, 3С МАРКЕТ, SIZAM, FREE WORK, КВІТКА PRO, MONTE, PALCHATKI, DOLONI, MASTEROK, TRIDENT, GRAPHITE, CERVA, ALTO, TOP TOOLS, ARMIS, VERTO, UVEX, TOPEX, REIS, COMPASS, SUN, EUROTECHNIQUE, SCHÖPFER, CENTER, ATG, МІК, EXPERT GARDEN, WERK, FORA, 3D MASTER, SEVEN, БУК |
---|---|
Вид | рукавиці, краги |
Матеріал | нітрил, поліетилен, каучук, шкіра, поліестер, акрил, поліамід, латекс, нейлон, поліуритан, бавовна, еластан |
Наявність покриття | |
Розмір | 3XL (12), S (7), M (8), L (9), 2XS (5), універсальний, XS (6), XL (10), 2XL (11) |
Вид покриття | бутадієновий каучук, нітрил, поліетилен, каучук, шкіра, поліестер, акрил, поліамід, спилок, латекс, ПВХ крапка, нейлон, поліуритан, бавовна |
Відповідно до п.4.2 проекту договору
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 5.00%
Відповідно до п.4.2 проекту договору
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 95.00%
Назва організації | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019801 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, Кловський узвіз, будинок, 9/1 |
Ім'я |
Сорока Інна Володимирівна |
Телефон | 0444612325 |
Ел. пошта | soroka-iv@utg.ua |