На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Наявні вимоги або скарги без відповіді
Очікувана вартість
554 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Заблоковано
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється з урахуванням особливостей, які затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 " Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"; 1) категорія замовника - юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади; 2) інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції - мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу; 3) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) - забезпечення тендерної пропозиції не вимагається; 4) умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції не передбачені, так як забезпечення тендерної пропозиції не вимагається.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-23-011139-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 15:40 |
Очікувана вартість закупівлі | 554 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 31 жовтня, 11:35 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 540.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
диван 1,2 м, деталізований код- 39113200-9 - Дивани-канапе40 штука Адреса поставки: Україна, Волицький НВК - 81324, Львівська обл., Яворівський р-н, с. Волиця, вул. Соборності України, буд. 2. Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
диван 1,5 м, деталізований код- 39113200-9 - Дивани-канапе70 штука Адреса поставки: Україна, Волицький НВК - 81324, Львівська обл., Яворівський р-н, с. Волиця, вул. Соборності України, буд. 2. Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
крісло груша, деталізований код- 39113100-8 - М’які крісла6 штука Адреса поставки: Україна, Волицький НВК - 81324, Львівська обл., Яворівський р-н, с. Волиця, вул. Соборності України, буд. 2. Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
комплект пуфів, деталізований код- 39113100-8 - М’які крісла3 комплект Адреса поставки: Україна, Волицький НВК - 81324, Львівська обл., Яворівський р-н, с. Волиця, вул. Соборності України, буд. 2. Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей; не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 2288903735 |
---|---|
Поштова адреса | 04215, Україна, Київська область, Київ, проспект Георгія Гонгадзе, буд. 32-,Г, офіс 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Борис Бондаренко |
Телефон | 380637146472 |
Ел. пошта | fopbondarenko.b@gmail.com |
не залучаємо субпідрядні організації
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 37357697 |
---|---|
Поштова адреса | 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, Вулиця І. Савченко, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Коломієць Руслан |
Телефон | 380674306239 |
Ел. пошта | kedr-vinn1@ukr.net |
не залучається
Час публікації: 2024-11-12 11:51:52
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-13 11:51:52
Опис
Добрий день шановний Учаснику! Пунктом 43 Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. N 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", передбачено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». Враховуючи дане положення Постанови вимагаємо усунути виявлені у вашій тендерній пропозиції невідповідності. 1. Перелік виявлених невідповідностей. Згідно п. 1.1.3. Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати лист-відгук (або рекомендаційний лист) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору, проте згідно наданого Договору №312/23 від 28.06.2023р відсутній лист-відгук (або рекомендаційний лист) від контрагента про належне виконання цього договору. Учасник згідно п. 3.1. Додатку 1 до тендерної документації надає гарантійний лист, яким гарантує, що зобов'язується виконати поставку товару відповідно до умов і строків оголошення та технічних (якісних) вимог до товару, проте не гарантує поставку нового товару належної якості. Згідно пункту 3.5. Додатку 1 до тендерної документації, Учасником у складі пропозиції надано довідку «довідка про технічні х-ки.pdf», у якій вказано посилання на конкретну сторінку товару на сайті виробника (Сайт https:// kedr-vinn.wixsite.com/kedr---vv Розділ товари 1 стр.), проте перейшовши за даним посиланням виявлено, що зображення товару який пропонує Учасник згідно пункту 4 довідки комплект пуфів не відповідає зображенню товару на сайті виробника. Згідно п. 4.1.1. та п. 4.1.2 Додатку 1 до тендерної документації Учасником надано довідку про повноваження посадової особи щодо підпису документів пропозиції конкурсних (тендерних) торгів, у якій зазначається, що правові підстави для вчинення вищевказаних дій директором Коломієць Русланом Вікторовичем викладені в наказі №1 від 04.03.2024р., проте даний наказ відсутній у складі пропозиції Учасника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Згідно п.1.1.3., п.3.1., п.3.5., п.4.1.1., п.4.1.2. Додатку №1 до тендерної документації вимагається надати: - “1.1.3. Лист-відгук (або рекомендаційний лист) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору; - “3.1. Товар повинен бути новим (таким, що не був у використанні). Учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист про постачання нового товару належної якості відповідно до умов технічної специфікації”; - “3.5. Довідка з детальним описом Товару та відомостями про товаровиробника і країну походження запропонованого Товару, а також зображення Товару, що пропонуються Учасником зазначеного в технічній специфікації та посилання на конкретну сторінку Товару на сайті виробника”; - “4.1.1. Інформаційна довідка, щодо осіб, які уповноважені на підписання документів тендерної пропозиції та укладати договори (угоди) про закупівлю (сканований оригінал)”; - “4.1.2. Сканований оригінал або копія документу(ів), що підтверджує повноваження особи, на підпис тендерної пропозиції та повноваження на підписання договору про закупівлю (один із запропонованих документів, на вибір учасника): -виписка з протоколу засновників або копія протоколу засновників; - наказ про призначення; - довіреність або доручення; - інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів”. 3.Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Законом: - Лист-відгук (або рекомендаційний лист) від контрагента згідно з аналогічним договором №312/23 від 28.06.2023р, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. - Оновлений гарантійний лист про постачання нового товару належної якості відповідно до умов технічної специфікації. - Наказ №1 від 04.03.2024р., на який Учасник посилається в довідці про повноваження посадової особи щодо підпису документів пропозиції конкурсних (тендерних) торгів. - Оновлену довідку з зображенням товару комплект пуфів, що пропонуються Учасником згідно з зображенням на сайті виробника.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2192806783 |
---|---|
Поштова адреса | 82073, Україна, Львівська область, село Спас, Львівська область Старосамбірський район село Спас |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Топольницька Олена Володимирівна |
Телефон | +380686491493 |
Ел. пошта | topolnytska@i.ua |
Замовник здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку впродовж 7 (семи) робочих днів з дати прийняття Товару Замовником та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, культури і туризму, молоді та спорту Шегинівської сільської ради Яворівського району Львівської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41066555 |
Поштова адреса | 81321, Україна, Львівська область, с. Шегині, вул. Героїв України, будинок 188 |
Ім'я |
Галина Кокорудз |
Телефон | +380676871419 |
Ел. пошта | korystuvachnovyj3@gmail.com |