На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 895.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: 1) Поставка Товару здійснюється окремими невеликими партіями/частинами. 2)Кожна партія Товару передається Покупцю з документами, що підтверджують його походження, якість та безпеку (декларація виробника про якість або ветеринарна довідка/свідоцтво або санітарно-гігієнічні висновки тощо). 3) Доставка товару на територію закладу за рахунок постачальника (з дотриманням температурного режиму зберігання та транспортування) у кількості згідно поданих заявок, партіями щотижня. Постачання товару один раз на дві неділі здійснюється за погодженням Сторін. 4) Місце поставки товарів в проєкті договору (Додаток №1). 5) Всі інші умови та порядок внесення змін до договору містяться в проєкті Договору
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-23-014991-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 11 895.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 27 жовтня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 23 жовтня, 16:44 |
Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492183 кілограм Адреса поставки: Україна, Чернігівська область, Навчальні заклади відділу освіти Коропської селищної ради (Згідно додатку №1 до договору) Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15420000-8, Рафіновані олії та жири Профіль: Олії рафіновані соняшникові, ДСТУ 4492 |
|
Відповідність ДСТУ 4492 | Так |
---|---|
Дезодорована | Так |
Виморожена | Так |
Марка | П |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Коропської селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41080695 |
Поштова адреса | 16200, Україна, Чернігівська область, смт. Короп, вул. Вознесенська, 24 |
Ім'я |
Ірина Кириченко |
Телефон | +380984243804 |
Ел. пошта | koroposvita-sr@ukr.net |