На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
155 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Тендерна документація розроблена на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-23-015517-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 листопада, 17:09 |
Дата останніх змін | 2 листопада, 17:09 |
Очікувана вартість закупівлі | 155 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 775.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Установка стоматологічна з кріслом стоматологічним типу Siger U100 (або еквівалент)1 штука Адреса поставки: 03134, Україна, м. Київ, м. Київ, Симиренко,10 Строк: до 29.11.2024 17:09 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33190000-8, Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні Код НК 024:2023: 60930, Установка стоматологічна портативна |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Постачальник здійснює поставку товару Покупцеві протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту письмового замовлення переданого поштою, електронними засобами зв’язку, інтернет. 4.4. Навантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються Постачальником власними силами, за власні кошти.
Тип оплати:
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Святошинського р-ну м. Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26199401 |
Поштова адреса | 03134, Україна, Київська область, Київ, Симиренка, 10 |
Ім'я |
Іващенко Ольга Олександрівна (Yakubenko Oleksandr ) |
Телефон | +380442988586 |
Ел. пошта | kdcekonomist@ukr.net |