На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу, що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно з п.47 Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Закупівля оголошена відповідно постанови КМУ №1178 від 12.10.2022р. Місцезнаходження замовника - 10021 м. Житомир,вулиця Л.Українки 71. Категорія замовника – пункт 3 частина 4 стаття 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Вид закупівлі - відкриті торги з особливостями
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-23-017268-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 28 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 7 листопада, 11:01 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 327 831.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 13 278.31 UAH без ПДВ |
---|
Послуги з організації шкільного харчування1 послуга Адреса поставки: 10029, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Лесі Українки, 71 Строк: до 31.12.2024 23:24 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55510000-8, Послуги їдалень |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 2158004685 |
---|---|
Поштова адреса | 10020, Україна, Житомирська область, місто Житомир, проспект Миру, 9, кв. 152 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Стефанюк Тетяна Федорівна |
Телефон | +380978469684 |
Ел. пошта | Stefanyuk.59@mail.ru |
Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після підписання Сторонами акта наданих послуг після фактичного надання послуг відповідно до умов даного договору, по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 днів з дня надання з урахуванням вимог даного договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Ліцей №19 міста Житомира |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20427516 |
Поштова адреса | 10029, Україна, Житомирська область, місто Житомир, вулиця Л.Українки 71, |
Ім'я |
Шевчук Аліна Дмитрівна ( ) |
Телефон | +380412223529 |
Ел. пошта | zoch19zoch@gmail.com |