На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
300 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-24-005844-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 29 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 1 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 13 листопада, 14:50 |
Очікувана вартість закупівлі | 300 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 1 листопада, 11:29 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 500.00 UAH з ПДВ |
---|
Пароконвектомат (Джерело фінансування закупівлі - кошти власного бюджету)1 штука Адреса поставки: 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 37219763 |
---|---|
Поштова адреса | 02094, Україна, м. Київ, м.Київ, вул.Червоноткацька, будинок 83 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Христина Боднар |
Телефон | +380631711910 |
Ел. пошта | tender@a-g.ua |
Час публікації: 2024-11-05 16:14:48
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-06 16:14:48
Опис
Шановний учаснику! При більш детальному розгляді вашої пропозиції було виявлено ряд невідповідностей тендерній документації а саме: 1.) Відповідно до абзацу 2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник має надати довідку, що подається у формі сканованого документа, складену у довільній формі Учасником (підписану, скріплену печаткою (за наявності), датовану), яка містить відомості про Учасника, відповідно до пункту Г даної довідки має бути наявна інформація стосовно форми власності та юридичного статусу, організаційно-правова форма (для юридичних осіб). В поданій вами тендерній пропозиції наявна довідка з інформацією про підприємство (вих № 65/10 від 31.10.2024 р.), але в пункті Г відсутня інформація про форму власності та юридичний статус Учасника. 2) відповідно до абз. 1 п. 13 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник має надати – довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання тощо). У разі оренди або придбання-будь-яким іншим способом обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає також копії договорів оренди, купівлі-продажу або договорів дарування. В поданій вами тендерній пропозиції наявна дана довідка (вих. № 99/10 від 31.10.2024 р.), в якій перелічена матеріально-технічна база, що належить вашій фірмі. В довідці наявна інформація про обладнання (відповідно до оборотно-сальдової відомості підприємства), але в поданій вами тендерній пропозиції відсутня вказана оборотно-сальдова відомість. В довідці наявна інформація щодо автомобілів Mercedes Benz Sprinter та VW Crafter GP 50 Kasten 2.0 TDI, але на автомобіль VW Crafter GP 50 Kasten 2.0 TDI не надано жодного договору купівлі-продажу, або лізингу, а на автомобіль Mercedes Benz Sprinter надано лише першу сторінку договору купівлі-продажу транспортного засобу № 09037/3804. 3) відповідно до абз. 3 п. 13 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник має надати довідку, складену у довільній формі, щодо виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів (не менше одного) і документальним підтвердженням їх (його) виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи-відгуки, довідки) від замовників таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон. (Аналогічним вважається договір на поставку аналогічного за якісними характеристиками товару). В поданій вами тендерній документації наявна дана довідка (вих. № 89/10 від 31.10.2024 р.), з інформацією про аналогічні договори, але в п. 2 довідки відсутній телефон замовника. 4) Відповідно до гр. 7 таблиці 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації Учасник має надати підтвердження технічним вимогам (вказавши так/ні), якщо так, то необхідно вказати посилання на технічний паспорт, каталог або інший документ з відповідним номером сторінки. В поданій вам тендерній пропозиції наявна дана порівняльна таблиця, але в графі 7 таблиці вказане підтвердження вимогам без посилання на сторінку технічного паспорта. Наявне лише посилання на сайт виробника. 5) Відповідно до п. 1.8. Загальних вимог Додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника або нотаріально завірену копію (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Разом з листом Учасник має надати документи, що підтверджують повноваження на співпрацю. В поданій вами тендерній пропозиції наявний Авторизаційний лист (вих. № 24/31 від 31.10.2024 р., але відсутні документи, що підтверджують повноваження на співпрацю між вашою фірмою і фірмою, що видала авторизаційний лист. Разом з тим в даному авторизаційному листі відсутня назва предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. 6) Відповідно до п. 2 Упаковка та умови постачання Додатку 2 до Тендерної документації всі товари повинні мати упаковку, що передбачена виробником та постачання товару проводиться за адресою м. Кропивницький. Відповідно до примітки до Додатку2 до Тендерної документації На всі вказані в додатку 2 вимоги, Учасник має надати гарантійні листи і відповідні підтверджуючі документи !!!! В поданій вами тендерній пропозиції відсутні дані гарантійні листи. 7) Відповідно до п. 3 Гарантія Додатку 2 до Тендерної документації Гарантійний термін – не менше 12 місяців. Гарантійний термін обчислюється з дати приймання товару у повному обсязі замовником. Під час гарантійного періоду учасник (постачальник) проводить відновлення товару, що є предметом закупівлі, шляхом його ремонту або заміни. Заміна та ремонт обладнання, що вийшло з ладу під час гарантійного терміну проводиться безпосередньо Учасником – переможцем. При поставці товару надається інструкція з експлуатації товару. Відповідно до примітки до Додатку2 до Тендерної документації На всі вказані в додатку 2 вимоги, Учасник має надати гарантійні листи і відповідні підтверджуючі документи !!!! В поданій вами тендерній пропозиції відсутні дані гарантійні листи. Відповідно до частини 43 Постанови 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі. Виходячи з викладеного вище прошу Вас надати: виправлені довідки за номерами 65/10, 89/10, 99/10, від 31.10.2024 р., документи, що підтверджують право власності на автомобілі та обладнання, виправлений авторизаційний лист, та документи, що підтверджують повноваження на співпрацю між вашою фірмою і фірмою, що видала авторизаційний лист, та гарантійні листи на вимоги що зазначені в п.п. 2.1., 2.2., 3.2., 3.3., 3.4 Додатку 2 до Тендерної документації протягом встановленого постановою 1178 строку.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 32490244 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Кузьма Наталія Іванівна |
Телефон | 380504166372 |
Ел. пошта | MV.TENDER@EPICENTRK.COM |
Час публікації: 2024-11-12 12:03:34
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-13 12:03:34
Опис
Шановний учаснику! При більш детальному розгляді вашої пропозиції було виявлено ряд невідповідностей тендерній документації а саме: 1.) Відповідно до абзацу 2 Додатку 1 до Тендерної документації, Учасник має надати довідку, що подається у формі сканованого документа, складену у довільній формі Учасником (підписану, скріплену печаткою (за наявності), датовану), яка містить відомості про Учасника, відповідно до пункту В даної довідки має бути наявна інформація про керівництво (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів) – для Учасників-юридичних осіб, а також відомості щодо особи, уповноваженої представляти інтереси Учасника (зокрема й підписання документів) в рамках даної процедури закупівлі (посада, прізвище, ім'я, по батькові, телефон для контактів); відповідно до пункту Г даної довідки має бути наявна інформація стосовно форми власності та юридичного статусу, організаційно-правова форма (для юридичних осіб); відповідно до пункту Д даної довідки має бути наявна інформація про форму оподаткування Учасника – спрощена (платник єдиного податку) чи загальна (платник інших податків і зборів), згідно з Податковим кодексом України, а також відомості щодо реєстрації Учасника платником податку на додану вартість чи підстав щодо не реєстрації Учасника платником податку на додану вартість. В поданій вами тендерній пропозиції наявна довідка з інформацією про підприємство (вих № 6069/5 від 29.10.2024 р.), але в пункті стосовно контактної особи міститься інформація про юрисконсульта ТОВ «Епіцентр-К», в той час як тендерну пропозицію, подану вами підписав Директор будівельно-господарського гіпермаркету м. Мукачево. Також в поданій вами довідці відсутня інформація стосовно юридичного статусу Учасника та інформація стосовно системи оподаткування Учасника. 2) відповідно до абз. 1 п. 13 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник має надати – довідку, складену у довільній формі, яка підтверджує наявність у Учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій для виконання цього замовлення (в довідці вказується інформація про офісні та складські приміщення, техніку та необхідне для виконання замовлення обладнання тощо). У разі оренди або придбання-будь-яким іншим способом обладнання та матеріально-технічної бази, Учасник надає також копії договорів оренди, купівлі-продажу або договорів дарування. На автомобілі надається технічні паспорти, в яких зазначена інформація про власника. У разі відсутності договорів на придбання матеріально-технічної бази Учасник має надати будь-який документ, що підтверджує право власності. В поданій вами тендерній пропозиції наявна дана довідка (вих. № 6069/3 від 29.10.2024 р.), в якій перелічена матеріально-технічна база, що належить вашій фірмі. В довідці наявна інформація про Автомобілі Газель, МАЗ, КАМАЗ, IVEKO, але вами не підтверджено право власності на дані автомобілі. Також в поданій тендерній пропозиції відсутні технічні паспорти на перелічені в довідці автомобілі. 3) відповідно до абз. 2 п. 13 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник має надати довідку, складену у довільній формі яка підтверджує наявність в Учасника працівника(-ів) відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання цього замовлення (в довідці вказується прізвище, ім’я та по батькові працівника, інформація про освіту, досвід роботи та посаду усіх працівників учасника, що будуть залучені до виконання умов договору: менеджерів, вантажників, комірників, водіїв, тощо.) В поданій вами тендерній документації наявна дана довідка (вих № 6069/4 від 29.10.2024 р.) але в даній довідці відсутня інформація про освіту перелічених працівників. 4) відповідно до абз. 3 п. 13 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник має надати довідку, складену у довільній формі, щодо виконання аналогічних договорів разом з копіями таких договорів (не менше одного) і документальним підтвердженням їх (його) виконання (копії актів, видаткових накладних тощо або ж листи-відгуки, довідки) від замовників таких договорів щодо належного виконання з боку Учасника зобов’язань за цими договорами). В довідці обов’язково повинні бути зазначені назва предмету договору, рік виконання договору, повна назва Замовника, його адреса та телефон. (Аналогічним вважається договір на поставку аналогічного за якісними характеристиками товару). В поданій вами тендерній документації наявна дана довідка (вих. № 6069/1 від 29.10.2024 р.), з інформацією про аналогічні договори, але аналогічним, в даній закупівлі, вважається договір на поставку аналогічного за якісними характеристиками товару. А в поданих вами договорах відсутні такі товари, як пароконвектомат. 5) Відповідно до гр. 7 таблиці 2.2. Додатку 2 до Тендерної документації Учасник має надати підтвердження технічним вимогам (вказавши так/ні), якщо так, то необхідно вказати посилання на технічний паспорт, каталог або інший документ з відповідним номером сторінки. В поданій вам тендерній пропозиції наявна дана порівняльна таблиця, але в графі 7 таблиці стосовно вимог, що листи купуються окремо і не входять в комплектацію, та стосовно того, в запропонованому вами товарі відсутнє автоматичне миття, стоїть лише «так» без вказання на конкретну сторінку документу, що підтверджує цю відповідність. 6) Відповідно до п. 1.8. Загальних вимог Додатку 2 до Тендерної документації Учасник повинен підтвердити можливість поставки запропонованого ним товару, у кількості та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. На підтвердження Учасник повинен надати оригінал листа виробника або нотаріально завірену копію (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представника, дилера, дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це виробником, яким підтверджується можливість поставки Учасником товару, який є предметом даної процедури закупівлі, у кількості, та в терміни, визначені цією Документацією та пропозицією Учасника. Лист повинен включати в себе: назву Учасника, номер оголошення, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель, а також назву предмета закупівлі відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі. Разом з листом Учасник має надати документи, що підтверджують повноваження на співпрацю. В поданій вами тендерній пропозиції наявний Авторизаційний лист (вих. № 31/10 від 31.10.2024 р., але відсутні документи, що підтверджують повноваження на співпрацю між вашою фірмою і фірмою, що видала авторизаційний лист. Відповідно до частини 43 Постанови 1178, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі. Виходячи з викладеного вище прошу Вас надати: виправлені довідки за номерами 6069/1, 6069/3, 6069/4, 6069/5 від 29.10.2024 р., документи, що підтверджують право власності на автомобілі, договори, що підтверджують постачання аналогічного за своїми якісними характеристиками товару, документи, що підтверджують повноваження на співпрацю між вашою фірмою і фірмою, що видала авторизаційний лист, виправлену порівняльну таблицю, протягом встановленого постановою 1178 строку.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44877920 |
---|---|
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, 04073, місто Київ, пр.Бандери Степана, будинок 8, корпус 1, офіс 205 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Катерина |
Телефон | 380680474747 |
Ел. пошта | xaccpa@gmail.com |
Розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати поставки замовленого товару належної якості на склад Замовника на підставі видаткової накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Строк поставки Товару: протягом 10 робочих днів з моменту відправлення Замовником заявки, але не пізніше 31.12.2024 р. (включно). Поставка Товару здійснюється за адресою Замовника, яка зазначена в Договорі та заявці (замовленні). Поставка Товару здійснюється відповідно до потреби Замовника, протягом 10 робочих днів з моменту отримання заявки від Замовника. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником на електронну адресу Постачальника ______________ (чи за месенджером телефонного номеру (через Viber, WhatsApp, Telegram), зазначеними у цьому Договорі, з відповідною інформацією. У випадку подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника (чи за месенджером телефонного номеру (через Viber, WhatsApp, Telegram) заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника.
Тип оплати:
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01994959 |
Поштова адреса | 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1 |
Ім'я |
Куценко Анастасія Вікторівна |
Телефон | 380997107697 |
Ел. пошта | fanutka9@ukr.net |