На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
136 629.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Строк поставки товару: з моменту заключення договору і до 31.12.2024 року.Місце поставки Товару:________________.Відвантаження Постачальником не вказаних у Специфікації товарів не допускається. Відвантажений Постачальником з порушенням цього пункту Товари не підлягають оплаті Покупцем.Неналежне оформлення Постачальником документів, зазначених в п. 4.3 цього Договору або відсутність хоча б одного із цих документів вважається простроченням Постачальника, до усунення якого Покупець має право відстрочити виконання своїх зобов'язання з оплати Товару.Постачальник здійснює поставку транспортом, що спеціально облаштований для перевезення Товару, зазначеного у додатку № 1 до цього Договору, має санітарний паспорт та відповідає іншим вимогам встановлених для перевезення Товару.Покупець здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку за фактом його постачання. Датою здійснення будь-яких платежів Покупцем за цим Договором є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Покупця. Розрахунки за Товар здійснюється впродовж 15 (п’ятнадцяти) банківських днів днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної.У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. Оплата здійснюється відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України. Згідно ст. 23 Бюджетного кодексу України бюджетні зобов’язання та платежі з бюджету здійснюються лише за наявності відповідного бюджетного призначення. За відсутності у зазначеному періоді на відповідному рахунку Покупця коштів, виділених на оплату зобов’язань згідно з цим Договором або необґрунтованої відмови Державної казначейської служби України або її відділення від реєстрації бюджетного зобов’язання, оплату Покупець здійснює протягом 7 (семи) банківських днів з моменту надходження коштів на рахунок Покупця або протягом 7 (семи) банківських днів з моменту реєстрації Казначейством відповідного бюджетного зобов’язання та будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються.Фінансування здійснюється за кошти, що вказано у Специфікації (Додаток № 1), що є невід’ємною частиною цього Договору.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 3258518842 |
---|---|
Поштова адреса | 42342, Україна, Сумська область, село Косівщина, Сумський р-н, с. Косівщина, вул. Центральна, 24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Оломпієва Яна Миколаївна |
Телефон | +380958694993 |
Ел. пошта | yanaol.fop.sumy@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-24-013095-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 136 629.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 29 жовтня, 16:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 4 листопада, 12:15 |
Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 70372295 кілограм Адреса поставки: 20014, Україна, Черкаська область, с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033 |
|
Товарний сорт | перший |
---|---|
Строк достигання | пізньостигла |
Відповідність ДСТУ 7037 | Так |
Цибуля ріпчаста свіжа, першого товарного сотру, від 4 см, ДСТУ 3234918 кілограм Адреса поставки: 20014, Україна, Черкаська область, с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033 |
|
Товарний сорт | перший |
---|---|
Найбільший поперечний діаметр | від 4 см |
Характеристики не суперечать ДСТУ 3234 | Так |
Цибуля ріпчаста рання |
Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035918 кілограм Адреса поставки: 20014, Україна, Черкаська область, с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033 |
|
Відповідність ДСТУ 7035 | Так |
---|---|
Товарний сорт | перший |
Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 70331224 кілограм Адреса поставки: 20014, Україна, Черкаська область, с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03220000-9, Овочі, фрукти та горіхи Профіль: Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033 |
|
Товарний сорт | перший |
---|---|
Діаметр коренеплоду | 5-10 см |
Відповідність ДСТУ 7033 | Так |
Покупець здійснює оплату за Товар в безготівковому порядку за фактом його постачання. Датою здійснення будь-яких платежів Покупцем за цим Договором є дата списання відповідних коштів з розрахункового рахунку Покупця. Розрахунки за Товар здійснюється впродовж 15 (п’ятнадцяти) банківських днів днів з дати поставки (передачі) Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. У разі, якщо поставка здійснена лише частково (видаткова накладна підписана лише на частину Товару, зазначеного Специфікації, оплата здійснюється пропорційно за фактично поставлену кількість Товару. Оплата здійснюється відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІКТОРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03189831 |
Поштова адреса | 20014, Україна, Черкаська область, с. Вікторівка, ВУЛИЦЯ І.Франка, будинок 3 |
Ім'я |
Сергій Белім |
Телефон | 380983136418 |
Ел. пошта | BELIM19750902@GMAIL.COM |