На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
277 200.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Потреба 2025 року згідно рапорту. Закупівля здійснюється відповідно до вимог Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та доповненнями від 12.05.2023 р. відповідно до постанови КМУ від 05.07.2024 року №782 (далі - Особливості), на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» зі змінами та доповненнями, з дотриманням принципів принципів здійснення публічних закупівель, зокрема максимальної економії, ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням. Закупівля здійснюється згідно наявної потреби. Вид закупівлі: Відкриті торги з особливостями. Усі документи, що мають відношення до тендерної документації та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Додаток 2 ТД. Вид забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено На виконання вимог Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі (далі Порядку), затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року N 1082. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи : визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код згідно з Єдиним закупівельним словником 48814000-7 Медичні інформаційні системи) Категорія замовника: Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади Очікувана вартість 277200,00 грн. з ПДВ Послуги Власні кошти Оплата безготівкова
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-25-000948-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 листопада, 09:15 |
Дата останніх змін | 14 листопада, 13:07 |
Очікувана вартість закупівлі | 277 200.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 386.00 UAH з ПДВ |
---|
Документи лотаЗавантажити архівом |
|
---|
Постачання програмної продукції «Лабораторна інформаційна система» у вигляді окремого програмного продукту або спеціалізованого модуля у складі медичної інформаційної системи з розміщенням інформації в хмарному середовищі1 послуга Адреса поставки: 11508, Україна, Житомирська область, м.Коростень, вул. Жмаченка,46 Строк: до 31.12.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 48814000-7, Медичні інформаційні системи |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 39138976 |
---|---|
Поштова адреса | 04119, Україна, Київська область, Київ, вул. Дегтярівська, 21, літ. «А» |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Пироженко Артем Вікторович |
Телефон | 380503737376 |
Ел. пошта | ceo@h24.ua |
4.1. Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України в безготівковій формі, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. 4.2. Розмір оплати за право користування Програмною продукцією зазначається Постачальником у Акті прийому-передачі (далі - Акт) та/або рахунку Постачальника, або на інших додатково узгоджених Сторонами умовах Договору та визначається відповідно до умов Специфікації. Оплата за право користування Програмною продукцією здійснюється Користувачем, протягом 5 (п’яти) календарних днів від дати підписання Сторонами Акту. За необхідності, у звітному місяці може бути включена вартість будь-яких інших додаткових послуг, що визначається Сторонами окремо, у відповідних письмових Додатках, що підписуються Сторонами та є невід’ємною частиною цього Договору. 4.3. Датою оплати Користувачем вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня" Ушомирської сільської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40475812 |
Поштова адреса | 11571, Україна, Житомирська область, Коростенський р-н, с. Ушомир, вул. Древлянська, 12 |
Ім'я |
Олена Жидецька |
Телефон | +380974304624 |
Ел. пошта | lena_prozorro@ukr.net |