На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
198 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту надання письмової рознарядки ЗАМОВНИКОМ. Термін придатності ТОВАРУ на момент поставки ОТРИМУВАЧУ– не менше 80 % (вісімдесят відсотків) від загального терміну придатності визначеного виробником, та при умові його зберігання відповідно до встановлених чинним законодавством норм та правил. Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ЗАМОВНИКОМ: - на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п.5.4. Договору. (Умова зазначається, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). - на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п.5.4. Договору. (Умова зазначається, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).
Відповідно до пункту 61 Порядку № 822 оцінка пропозицій постачальників проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі інформації, зазначеної замовником в запиті пропозицій. Постачальник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, визначається переможцем відбору. Відповідно до пункту 66 Порядку № 822 замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Відповідно до підпункту 2 пункту 64 Порядку № 822 замовник відхиляє пропозицію переможця відбору, якщо постачальник письмово відмовився від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників. Відповідно до запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі щодо Закупівлі пропозиція Постачальника за результатом оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, його визначено переможцем відбору. На етапі укладення договору Переможець відбору листом № 59 від 30.10.2024 (додається) відмовився від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників. Враховуючи викладене, пропозиція Переможця відбору підлягає відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 64 Порядку № 822. ВИРІШИВ: 1. Відхилити пропозицію ТОВ "ТРЕЙД АЛЬЯНС УКРАЇНА" – Переможця відбору запиту пропозицій постачальників щодо Закупівлі відповідно до підпункту 2 пункту 64 Порядку № 822.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Відповідно до пункту 61 Порядку № 822 оцінка пропозицій постачальників проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі інформації, зазначеної замовником в запиті пропозицій. Постачальник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, визначається переможцем відбору. Відповідно до пункту 66 Порядку № 822 замовник укладає договір з переможцем відбору не пізніше ніж через п’ять календарних днів з дня визначення електронною системою закупівель постачальника переможцем відбору. Відповідно до підпункту 2 пункту 64 Порядку № 822 замовник відхиляє пропозицію переможця відбору, якщо постачальник письмово відмовився від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників. Відповідно до запиту пропозицій постачальників в електронному каталозі щодо Закупівлі пропозиція Постачальника за результатом оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, його визначено переможцем відбору. На етапі укладення договору Переможець відбору листом № 59 від 30.10.2024 (додається) відмовився від укладення договору на умовах, визначених замовником у запиті пропозицій постачальників. Враховуючи викладене, пропозиція Переможця відбору підлягає відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 64 Порядку № 822. ВИРІШИВ: 1. Відхилити пропозицію ТОВ "ТРЕЙД АЛЬЯНС УКРАЇНА" – Переможця відбору запиту пропозицій постачальників щодо Закупівлі відповідно до підпункту 2 пункту 64 Порядку № 822.
Код ЄДРПОУ | 45446283 |
---|---|
Поштова адреса | 08131, Україна, Київська область, Бучанський р-н село Софіївська Борщагівка вул.Велика Кільцева будинок 110-А, Бучанський р-н село Софіївська Борщагівка вул.Велика Кільцева будинок 110-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валерій Цирюта |
Телефон | +380502237454 |
Ел. пошта | tradeallianceukraine@ukr.net |
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-25-005380-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 198 000.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 30 жовтня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 31 жовтня, 10:48 |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 92213000 кілограм Адреса поставки: Україна, Харківська область, Харків, Харківська клінічна лікарня на залізничному транспорті №1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 92216000 кілограм Адреса поставки: Україна, Харківська область, Харків, Харківська клінічна лікарня на залізничному транспорті №2 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | перший |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ проводиться ЗАМОВНИКОМ: - на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної за умови реєстрації ПОСТАЧАЛЬНИКОМ податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п.5.4. Договору. (Умова зазначається, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК є платником ПДВ та операція не звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України). - на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазначених у п.5.4. Договору. (Умова зазначається, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ та операція звільнена від оподаткування ПДВ згідно вимог Податкового кодексу України).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ОХОРОНИ ЗДОРОВ′Я" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081352 |
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ |
Ім'я |
Деркач Роман Іванович |
Телефон | 0444069178 |
Ел. пошта | derkach.r.i@uz.gov.ua |