На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
36 575.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого відповідає умовам чинного законодавства та пропозиції учасника та надати наступні документи при укладенні договору: 1)експлуатаційного дозволу для потужностей з виробництва, переробки або реалізації харчових продуктів; 2) гарантійний лист про те, що спеціалізований автотранспорт (рефрижератор), який буде задіяно для виконання договору про закупівлю відповідає технічним та санітарним вимогам відповідно до чинного законодавства України; 3) інформація про запровадження системи НАССР (З метою підтвердження запровадження Учасником процедури закупівлі розробки, впровадження та застосування Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), такий Учасник повинен надати копію акту (з позитивними висновками), складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, за формою, затвердженою наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08.08.2019 № 446); 4) оригінал Акту, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно додержання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти та корми, здоров'я та благополуччя тварин на підприємстві Виробника та Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ № 447 ВІД 08.08.2019); 5) витягу з Державного реєстру потужностей операторів ринку (для постачальників сировини та харчових продуктів); 6) перелік потужностей операторів ринку харчових продуктів, звідки буде проводитись постачання сировини і харчових продуктів, з підтвердженням отримання ними експлуатаційного дозволу та\або реєстрації їх в Державному реєстрі потужностей операторів ринку; 7) Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ISO 22000:2018 або Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів, який відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019; 8) Якісне посвідчення або протокол випробування зразків предмету закупівлі. 9) Оригінал декларації виробника, що підтверджує відповідність предмету закупівлі вимогам ДСТУ 3143:2015 М'ясо птиці (для курятини), ДСТУ 4589:2006 (для лопатки яловичої), ДСТУ 4590:2006 (для стегна свинячого). У разі, якщо Учасник не є виробником товару, що є предметом закупівлі, учасник надає декларацію виробника та/або посвідчення про якість, де вказується номер, назва та адреса виробника, дата виготовлення товару на підприємстві, термін реалізації, виданого не раніше дати оголошення. 10) Кольорова скан-копія оригіналу договору, укладеного з виробником і підтвердженням можливості поставки товару за умовами даної пропозиції.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-25-005091-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 36 575.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 30 жовтня, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 30 жовтня, 00:02 |
Стегно куряче, охолоджене, ДСТУ 3143350 кілограм Адреса поставки: 08711, Україна, Київська область, Підгірцівський ліцей Козинської селищної ради(с. Підгірці, вул. Васильківська, 39/1); Старобезрадичівський ліцей Козинської селищної ради(с. Старі Безрадичі, вул. Набережна, 2); Великодмитровицький ліцей Козинської селищної ради(с. Великі Дмитровичі, вул. Шевченка,2); Козинський ліцей Козинської селищної ради(селище Козин, вул. Партизанська, 3), Підгірцівський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) загального розвитку «Ромашка» Козинської селищної ради(с. Підгірці, вул. Васильківська, 39/2), Старобезрадичівський заклад дошкільної освіти (дитячий садок) «Волошка» Козинської селищної ради(с. Старі Безрадичі, вул. Набережна, 2А/1), Великодмитровицький заклад дошкільної освіти (дитячий садок) загального розвитку «Черешенька» Козинської селищної ради(с. Великі Дмитровичі, вул. Шевченка, 2а), Козинський заклад дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу «Ялиночка» Козинської селищної ради(селище, вул. Набережна, 21) Строк: до 31.12.2024 11:36 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15110000-2, М’ясо Профіль: Стегно куряче, охолоджене, ДСТУ 3143 |
|
Частина | стегно |
---|---|
Термічний стан | охолоджене |
Відповідність ДСТУ 3143 | Так |
Наявність кісток | Так |
З шкірою | Так |
Тип оплати:
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, культури, молоді та спорту Козинської селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43949171 |
Поштова адреса | 08711, Україна, Київська область, Козин, вул.Партизанська,2 |
Ім'я |
Білоноженко Наталія Вікторівна ( ) |
Телефон | +380457239494 |
Ел. пошта | OsvitadogovirKozun@gmail.com |