На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
569 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Закупівля не відбулась
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-25-008305-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 листопада, 13:38 |
Дата останніх змін | 13 листопада, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 569 800.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 698.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуга по заправці та відновленню картріджів до друкуючої техніки1 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 01.12.2024 13:38 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 Закону. Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 Особливостей;. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
1. В результаті розгляду пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «НЕОЛОДЖИК» (ЄДРПОУ 30646553) уповноважена особа вирішила відхилити подану пропозицію на підставі п. 44 Постанови 1178 «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли 1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Копія сертифікату виробника (або імпортера) тонеру, який підтверджує відповідність витратних матеріалів що використовуються для надання послуг, стандартам ASTM / STMC. Надати посилання на офіційну сторінку організації, яка здійснила сертифікацію https://i-itc.org/certified-companies/, за якою можна перевірити чинність сертифікату та відомості про його власника. Копія наданого сертифікату дійсна до 23 жовтня 2024 року. Згідно наданої довідки від 05.11.2024 № 3.12 про наявність та перевірку чинності сертифікату STMC, було здійснено звернення у телефонному режимі до виробник тонеру ТОВ «В.М.», про те виробником тонеру ТОВ «В.М.» не було надано копію чинного сертифікату. 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Учасником не було надано в повному обсязі технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно додатку № 3 а саме: Сертифікати походження товарів (в разі імпорту додати копію інвойсу з переліком товарів) на витратні матеріали, які будуть використані для виконання робіт (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи картриджів), видані уповноваженою установою виробнику зазначених витратних матеріалів, відповідно до законодавства країни походження. Учасником було надано копії інвойсів з переліком товарів, які не будуть використані для виконання послуг. Тільки одне найменування в копіях наданих інвойсів співпадає з переліком найменування зазначеним у додатку 3 до тендерної документації. Копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у виробника (або імпортера) запропонованих витратних матеріалів (тонеру, фотоциліндрів, очищувальних та дозуючих лез валів магнітних та первинного заряду, чипів картриджів) системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015), виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України та є в переліку на офіційному веб-ресурсі (https://naau.org.ua), підтвердити чинним атестатом про акредитацію, дійсних на момент розкриття пропозицій. Копія наданого сертифікату дійсна до 10 травня 2024 року. Документ, підтверджуючий акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі та копію чинного договору на проведення досліджень між виробником (імпортером) товару або учасником торгів та органу з проведення досліджень. Учасником був наданий договір, який не є чинний відповідно до законодавства України.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
1. В результаті розгляду пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю «НЕОЛОДЖИК» (ЄДРПОУ 30646553) уповноважена особа вирішила відхилити подану пропозицію на підставі п. 44 Постанови 1178 «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли 1) учасник процедури закупівлі: зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Копія сертифікату виробника (або імпортера) тонеру, який підтверджує відповідність витратних матеріалів що використовуються для надання послуг, стандартам ASTM / STMC. Надати посилання на офіційну сторінку організації, яка здійснила сертифікацію https://i-itc.org/certified-companies/, за якою можна перевірити чинність сертифікату та відомості про його власника. Копія наданого сертифікату дійсна до 23 жовтня 2024 року. Згідно наданої довідки від 05.11.2024 № 3.12 про наявність та перевірку чинності сертифікату STMC, було здійснено звернення у телефонному режимі до виробник тонеру ТОВ «В.М.», про те виробником тонеру ТОВ «В.М.» не було надано копію чинного сертифікату. 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; Учасником не було надано в повному обсязі технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі згідно додатку № 3 а саме: Сертифікати походження товарів (в разі імпорту додати копію інвойсу з переліком товарів) на витратні матеріали, які будуть використані для виконання робіт (тонери, фотоциліндри, очищувальні та дозуючі леза, вали магнітні та первинного заряду, чіпи картриджів), видані уповноваженою установою виробнику зазначених витратних матеріалів, відповідно до законодавства країни походження. Учасником було надано копії інвойсів з переліком товарів, які не будуть використані для виконання послуг. Тільки одне найменування в копіях наданих інвойсів співпадає з переліком найменування зазначеним у додатку 3 до тендерної документації. Копії сертифікатів міжнародного зразка, про наявність у виробника (або імпортера) запропонованих витратних матеріалів (тонеру, фотоциліндрів, очищувальних та дозуючих лез валів магнітних та первинного заряду, чипів картриджів) системи контроля якості ISO 9001:2015 та системи екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015), виданих органом з сертифікації систем менеджменту, який офіційно акредитований Національним агентством з акредитації України та є в переліку на офіційному веб-ресурсі (https://naau.org.ua), підтвердити чинним атестатом про акредитацію, дійсних на момент розкриття пропозицій. Копія наданого сертифікату дійсна до 10 травня 2024 року. Документ, підтверджуючий акредитацію органу з проведення досліджень у визначеній галузі та копію чинного договору на проведення досліджень між виробником (імпортером) товару або учасником торгів та органу з проведення досліджень. Учасником був наданий договір, який не є чинний відповідно до законодавства України.
Код ЄДРПОУ | 30646553 |
---|---|
Поштова адреса | 65012, Україна, Одеська область, Одесса, 1-й Водопровідний провулок, будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олег Федорович Мельник |
Телефон | +380682629292 |
Ел. пошта | oleg@neologic.com.ua |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Державна податкова служба України Головне управління ДПС в Одеській області (філія ДПС) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44069166 |
Поштова адреса | 65044, Україна, Одеська область, Одеса, вул.Семінарська, буд.5 |
Ім'я |
Полукішнік Ольга Юріївна ( ) |
Телефон | +380482300332 |
Ел. пошта | axo2021@ukr.net |