На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 950 696.23 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: пластикові касети за ДК 021-2015: 19520000-7 пластмасові вироби
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-25-008927-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 12:07 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 950 696.23 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 6 листопада, 13:20 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 19 753.48 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 80 000.00 UAH |
пластикові касети16800 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.01.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 19520000-7, Пластмасові вироби |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 35266341 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сергієвич Сергій Анатолійович |
Телефон | 380676172612 |
Ел. пошта | INFO@CERES.COM.UA |
Час публікації: 2024-11-14 08:01:00
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-15 08:01:00
Опис
ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ ТА ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Відповідно до пункту 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис, або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». На виконання зазначеної вимоги тендерної документації учасником торгів у складі тендерної пропозиції було надано копію Договору № 75 від 13.02.2023 року (файл «02 Аналогічний договір») та лист-відгук про виконання договору № 647/23.8.4-2024 від 04.11.2024 (файл «03 Відгук»). Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, учасником 25.04.2024р. було розміщено у складі тендерної пропозиції, зокрема, наступні файли: «03 Відгук» та «03 Відгук.pdf». За результатами перевірки файлів 03 Відгук» та «03 Відгук.pdf» на веб-порталі Центрального засвідчувального органу https://czo.gov.ua/verify, було встановлено наступне: «Підписувач: Сергієвич Сергій Анатолійович П.І.Б.: Сергієвич Сергій Анатолійович Країна: Україна РНОКПП: 2751010959 Організація (установа): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕРЕС ЮКРЕЙН" Код ЄДРПОУ: 35266341 Посада: Директор Час підпису (підтверджено кваліфікованою позначкою часу для підпису від Надавача): 17:56:28 05.11.2024 Сертифікат виданий: КНЕДП ТОВ "Центр сертифікації ключів "Україна" Серійний номер: 5B41DB0700000000000000000000000000000001 Тип носія особистого ключа: ЗНКІ криптомодуль ІІТ Гряда-301 Серійний номер носія особистого ключа: Не визначено Алгоритм підпису: ДСТУ 4145 Тип підпису: Кваліфікований Тип контейнера: Підпис та дані в окремих файлах (CAdES detached) Формат підпису: Базовий (CAdES-BES) Сертифікат: Кваліфікований». Отже, у складі тендерної пропозиції надано лист-відгук № 647/23.8.4-2024 від 04.11.2024, який не містить кваліфікований електронний підпис, або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи яка його підписала - Антона Розенко, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги», що є порушенням вимог пункту 1.1.2. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 3.1.1. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати Довідку довільної форми, якою підтверджується відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі та можливість учасника здійснити поставку товару, що є предметом закупівлі з урахуванням вимог, наведених у цьому Додатку, яка обов’язково має містити порівняльну таблицю. Для перевірки характеристик запропонованого товару технічним вимогам замовника, учасником обов’язково зазначається в порівняльній таблиці інформацію про найменування товару, виробника товару, країну походження, технічні характеристики запропонованого товару, строк дії гарантії. Згідно з технічними характеристиками товару, що є предметом закупівлі Розділу І Додатку 2 до тендерної документації, товар «Пластикові касети», що є предметом закупівлі, повинен відповідати зокрема такій характеристиці: конусність комірки: 1/6 ± 6%. На виконання вимог пункту 3.1.1. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, учасником у складі тендерної документації надано довідку №ЦЮ-241104-18 від 04.11.2024 (файл «18 Довідка про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик»), що містить порівняльну таблицю в якій зазначено технічні характеристики запропонованого товару «Касета пластикова QP D 60 T/12», зокрема: конусність комірки: 1/6 ± 6%. Відповідно до пункту 3.1.6. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію паспорту товару або іншого документу, виданого виробником запропонованого товару, якими підтверджується відповідність запропонованого товару вимогам Розділу ІІ Додатку 2 до тендерної документації. На виконання вимог пункту 3.1.6. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції надано специфікацію продукту для пластикових касет QP D 60 T/12 (файл «22 Специфікація виробника»), в якій учасником підтверджуються технічні характеристики запропонованого товару «Касета пластикова QP D 60 T/12», зокрема: конусність комірки: 1/6 ± 6%. Відповідно до пункту 3.1.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, на підтвердження відповідності запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі в складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію(ї) протоколу(ів) випробувань щодо відповідності продукції, що пропонується учасником до постачання, вимогам до технічних характеристик предмета закупівлі. При цьому, фактично отримані результати випробувань мають відповідати технічним характеристикам, зазначеним учасником у порівняльній таблиці, яку надано у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 3.1.1. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації. Протокол(и) випробувань повинен бути виданий на ім'я учасника акредитованою/атестованою лабораторією (службою), до сфери акредитації/атестації якої входять випробування виробів з полімерних матеріалів, не раніше 2023 року. На виконання вимог пункту 3.1.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції надано протокол випробувань №4506-4507/24-в (файл «21 Протокол випробувань»), в якому зазначено технічні характеристики товару «Касета пластикова QP D 60 T/12», а саме: кут нахилу (конусність комірки), ° : 4,5, що не відповідає технічним характеристикам, зазначеним учасником у порівняльній таблиці (файл «22 Специфікація виробника»), а саме 1/6 ± 6%, яку надано у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 3.1.1. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації, що є порушенням вимог пункту 3.1.5. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації. 3) Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації, Замовник вимагає надання забезпечення тендерної пропозиції у формі гарантії (в електронній формі з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги») у розмірі: 80 000,00 грн. (вісімдесят тисяч грн. 00 коп.). Гарантія, її форма та зміст повинні відповідати вимогам встановленим наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, крім визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, що мають бути викладені у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. На виконання вимог пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію IG/241012/001 від 04.11.2024 року (файл «IG-241012-001.pdf.p7s.p7s»), в якій учасником зазначено: «Вимога повинна містити посилання на дату складання/видачі і номер цієї гарантії, а також посилання на одну з таких умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов'язань, передбачених його тендерною пропозицією: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.». У тендерній документації не встановлено вимогу щодо наявності у визначенні умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, такої, як ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Отже, надана банківська гарантія №IG/241012/001 від 04.11.2024 року (файл «IG-241012-001.pdf.p7s.p7s») не відповідає вимогам відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ тендерної документації. 4) Відповідно до пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник має надати лист-згоду від фінансової установи, що видала гарантію, на внесення змін до тексту гарантії на вимогу Замовника, у випадках передбачених чинним законодавством, щодо подовження терміну її дії. На виконання вимог пункту 2 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасником у складі тендерної пропозиції надано лист № 51-3/1184 від 04.11.2024р. стосовно Банківської гарантії № IG/241012/001 від 04 листопада 2024 р. (файл “Лист-згода щодо можл внес змін до гар-ії.p df.p7s.p7s”), в якому зазначено строк дії Гарантії з 04.11.2024 р. до 09.02.2024 р. включно, що не відповідає інформації зазначеній в банківській гарантії IG/241012/001 від 04.11.2024 року (файл «IG-241012-001.pdf.p7s.p7s»). ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: 1. Оригінал листа-відгуку № 647/23.8.4-2024 від 04.11.2024 до договору № 75 від 13.02.2023 року, що містить кваліфікований електронний підпис, або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи яка його підписала - Антона Розенко, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». або Копію аналогічного договору. Аналогічним договором у розумінні цієї тендерної документації, є договір за предметом закупівлі або договір предметом якого є поставка пластикових касет. Оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або належного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис, або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги». 2. Зміни або доповнення до протоколу випробування випробувань №4506-4507/24-в (файл «21 Протокол випробувань») щодо відповідності продукції, що пропонується учасником до постачання, вимогам до технічних характеристик предмета закупівлі. При цьому, фактично отримані результати випробувань мають відповідати технічним характеристикам, зазначеним учасником у порівняльній таблиці, яку надано у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 3.1.1. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації. Протокол(и) випробувань повинен бути виданий на ім'я учасника акредитованою/атестованою лабораторією (службою), до сфери акредитації/атестації якої входять випробування виробів з полімерних матеріалів, не раніше 2023 року. або копію(ї) протоколу(ів) випробувань щодо відповідності продукції, що пропонується учасником до постачання, вимогам до технічних характеристик предмета закупівлі. При цьому, фактично отримані результати випробувань мають відповідати технічним характеристикам, зазначеним учасником у порівняльній таблиці, яку надано у складі тендерної пропозиції відповідно до вимог пункту 3.1.1. Розділу ІІІ Додатку 2 до тендерної документації. Протокол(и) випробувань повинен бути виданий на ім'я учасника акредитованою/атестованою лабораторією (службою), до сфери акредитації/атестації якої входять випробування виробів з полімерних матеріалів, не раніше 2023 року. 3. Банківська гарантія №IG/241012/001 від 04.11.2024 року або зміни до неї, в якій визначення умов (підстав), що підтверджують невиконання принципалом своїх зобов’язань, передбачених його тендерною пропозицією, має бути викладено у наступній редакції: - відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений тендерною документацією, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 4. Зміни до листа № 51-3/1184 від 04.11.2024р., а саме: вказати вірний строк дії Банківської гарантії №IG/241012/001 від 04 листопада 2024 р.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 39301599 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Друкований Олег |
Телефон | 380638754039 |
Ел. пошта | DRUKOVANIY.OLEG@GMAIL.COM |
не залучається
Оплата за фактично отриманий Товар здійснюється Покупцем протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару, після підписання Сторонами видаткової накладної та/або акту приймання-передачі Товару та надання Постачальником Покупцеві рахунків-фактур на оплату Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДЕРЖАВНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ГОСПОДАРСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛІСИ УКРАЇНИ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44768034 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, вул.Руставелі Шота, будинок 9А |
Ім'я |
Щуров Максим Дмитрович |
Ел. пошта | procurement@e-forest.gov.ua |