На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
165 784.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. Державний замовник у сфері оборони. Проведення спрощеної закупівлі відповідно Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями).
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-25-010134-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 31 жовтня, 07:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 8 листопада, 07:00 |
Дата останніх змін | 15 листопада, 14:20 |
Очікувана вартість закупівлі | 165 784.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 657.84 UAH без ПДВ |
---|
Автомобільні шини (рульова) 215/75/R17,56 штука Адреса поставки: Україна, Кіровоградська область Строк: до 02.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34351000-2, Шини для транспортних засобів малої тоннажності |
Автомобільні шини (ведуча) 215/75/R17,512 штука Адреса поставки: Україна, Кіровоградська область Строк: до 02.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34351000-2, Шини для транспортних засобів малої тоннажності |
Автомобільні шини (всесезонні) 265/70/R174 штука Адреса поставки: Україна, Кіровоградська область Строк: до 02.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34351000-2, Шини для транспортних засобів малої тоннажності |
Автомобільні шини (зимові) 235/65/R174 штука Адреса поставки: Україна, Кіровоградська область Строк: до 02.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34351000-2, Шини для транспортних засобів малої тоннажності |
Автомобільні шини (зимові) 215/65/R164 штука Адреса поставки: Україна, Кіровоградська область Строк: до 02.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34351000-2, Шини для транспортних засобів малої тоннажності |
Автомобільні шини (зимові) 205/60/R164 штука Адреса поставки: Україна, Кіровоградська область Строк: до 02.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34351000-2, Шини для транспортних засобів малої тоннажності |
Автомобільні шини (зимові) 185/65/R1410 штука Адреса поставки: Україна, Кіровоградська область Строк: до 02.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34351000-2, Шини для транспортних засобів малої тоннажності |
Автомобільні шини (літні) 185/65/R1410 штука Адреса поставки: Україна, Кіровоградська область Строк: до 02.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34351000-2, Шини для транспортних засобів малої тоннажності |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 33010822 |
---|---|
Поштова адреса | 62495, Україна, Харківська область, селище міського типу Васищеве, ВУЛ. ПРОМИСЛОВА, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валерия Попович |
Телефон | +380992060033 |
Ел. пошта | popovich.valeriya@omega-auto.biz |
Час публікації: 2024-11-13 13:59:05
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-14 13:59:05
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей: Після розгляду пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" встановлено, що наявні недоліки в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі, а саме відповідно розділу «15. Вимоги до учасника» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалося: 1) Довідку ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів, а у разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості (довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції). В пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ "ОМЕГА-АВТОПОСТАВКА" відсутній документ на підтвердження даної вимоги. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: відповідно розділу «15. Вимоги до учасника» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалося: Пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у даному оголошенні у вигляді електронного документу та/або сканованому вигляді придатних для машинозчитування, зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів, згідно яких виготовляються скан-копії у форматі PDF: - Довідку ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів*, а у разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості (довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції);*Спосіб отримання: шляхом електронного запиту на сайті Електронного кабінету платника податку. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - надати Довідку ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів, а у разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості (довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції).
Розрахунки за Товар, що поставляється, Покупцем проводяться шляхом оплати після постачання товару протягом 7 банківських днів з можливою відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати документального підтвердження Продавцем поставки товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2269 НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14322859 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Анастасія Тараненко |
Телефон | +380932705573 |
Ел. пошта | tender2269@ngu.gov.ua |