На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
89 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Період оскаржень до 29 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
Неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель (внесення змін у тендерну документацію без неможливості внесення змін у оголошення про проведення процедури відкритих торгів) -пп.2) ч.1 пункту 50 Особливостей
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-25-010407-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 листопада, 14:26 |
Дата останніх змін | 18 листопада, 15:05 |
Очікувана вартість закупівлі | 89 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 4 листопада, 14:23 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 447.50 UAH з ПДВ |
---|
Картриджі Xerox(оригінальні або сумісні) до багатофункціонального пристрою WorkCentre 3345 (106R03623)9 штука Адреса поставки: 29005, Україна, Хмельницька область, м.Хмельницький, вул.Героїв Маріуполя, 3 Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30125100-2, Картриджі з тонером |
Картриджі Xerox (оригінальні або сумісні) до багатофункціонального пристрою WorkCentre 3225 (106R02778)5 штука Адреса поставки: 29005, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, вул. Героїв Маріуполя, 3 Строк: до 30.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30125100-2, Картриджі з тонером |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Аномально низька ціна
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Час публікації: 2024-11-04 14:23:27
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-06 00:00:00
Опис
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Код ЄДРПОУ | 44661105 |
---|---|
Поштова адреса | 47740, Україна, Тернопільська область, Тернопільський район, смт Великі Бірки, вулиця Балея, будинок № 2Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Юлія Довніч |
Телефон | +380963054007 |
Ел. пошта | dovnich.julia@es-te.com.ua |
Час публікації: 2024-11-06 17:03:31
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-07 17:03:31
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за предметом закупівлі «Картриджі, код ДК 021:2015-30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (UA-2024-10-25-010407-a) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - товариства з обмеженою відповідальністю «Юліол Україна» (код ЄДРПОУ 44661105) (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, зокрема: 1. У складі тендерної пропозиції учасники у відповідності до вимог п.3.1.1 тендерної документації повинні надати заповнену цінову пропозицію, форма та зміст якої повинні відповідати додатку 1 до тендерної документації. Учасник надав заповнену цінову пропозицію(лист від 01.11.2024р. №1). Однак у графі «Найменування предмета закупівлі» він не вказав марку та модель картриджа, назву виробника товару, який постачатиметься. Окрім того, Учасник зазначив: - у графі №1 цінової пропозиції - назву багатофункціонального пристрою «Xerox Phaser 3330(106R03623)», до якого постачатиме картриджі Учасник, що не відповідає багатофункціональному пристрою «WorkCentre 3345(106R03623)», вказаний у графі №1 «Загальні вимоги» додатку 2 до тендерної документації; - у графі №2 цінової пропозиції - назву багатофункціональних пристроїв «Xerox Phaser P3260, WC 3215, 3225 (106R02778)», до яких постачатиме картриджі Учасник, що не відповідає багатофункціональному пристрою «WorkCentre 3225 (106R02778)», вказаний у графі №2 «Загальні вимоги» додатку 2 до тендерної документації. 2. Відповідно до п.3.1.1 тендерної документації, додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у формі заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого обладнання згідно з формою, наведеною у додатку 2 до тендерної документації. Учасник надав технічну характеристику картриджа у рядку 1 таблиці(лист №2 від 01.11.2024р.), що пропонується ним до постачання. Проте ним не зазначено назву предмета закупівлі(марку, модель), невірно вказано модель багатофункціонального пристрою «Xerox Phaser 3330(106R03623)», на якому використовуватиметься картридж, як цього вимагає Замовник. Аналогічне порушення допущено і при наведенні характеристик картриджа у рядку 2 таблиці. 3. Учасник у складі тендерної пропозиції надав інформаційну довідку від 01.11.2024р. №6, що містить відомості про учасника (для учасників-юридичних осіб) за формою згідно додатку 4 тендерної документації. Однак зазначені відомості у довідці не повною мірою відповідають вимогам Додатку 4. Зокрема, Учасником невірно зазначено місце проведення державної реєстрації Учасника, що передбачено п.3 форми додатку 4 тендерної документації. Не вказано юридичний статус підприємства, що передбачено п.5 форми. Учасником не зазначено назву, поштову адресу, телефон, телефакс банківської установи, що обслуговує Учасника, код ЄДРПОУ банківської установи, що вимагається п.8 форми. 4. Посадовою особою Учасника, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції (згідно документів Учасника) відповідно до вимог п.3.1.9 тендерної документації надано лист-згоду на обробку персональних даних (лист від 01.11.2024р.). Однак інформація надана неповна – не зазначено відомості про те, яким органом видано паспорт громадянина України, вказано дані про адресу реєстрації посадової особи, а не місця її проживання, як вимагається у тендерній документації. 5. У складі тендерної пропозиції відповідно до п.6.4.4 тендерної документації Учасником надано лист – згоду щодо умов договору від 01.11.2024р. №8. Однак у листі не визначено, чи передбачає товариство з обмеженою відповідальністю «Юліол Україна» (код ЄДРПОУ 44661105) можливість включення істотних умов до договору про закупівлю у разі перемоги в процедурі закупівлі. 6. Учасник відповідно до п.4 додатку 2 тендерної документації надав довідку від 01.11.2024р. №3 з інформацією про сервісний центр, який забезпечить гарантійну підтримку обладнання протягом гарантійного терміну. Проте у довідці відсутня інформація про години роботи сервісного центру, не повідомлено про гарантію проведення ремонту та доставки картриджів силами і за рахунок Постачальника товару, передбаченого тендерною документацією. 7. На виконання вимог п.3.8.2 тендерної документації, п.6 додатку 2 тендерної документації Учасником для підтвердження якості та комплектності товару, що постачатиметься, надано технічні паспорти на картриджі до марок та моделей принтерів. Проте Учасником не зазначено марку та модель картриджів, що постачатиметься відповідно до вимог тендерної документації. Технічні паспорти до картриджів до багатофункціональних пристроїв, передбачених додатком 2 тендерної документації, містять інформацію англійською та китайською мовами. Проте в порушення п.1.7.3 тендерної документації текст перекладу з англійської на українську мову не завірений нотаріально, текст на китайській мові не містить перекладу українською мовою. Враховуючи вищевикладене, учаснику процедури закупівлі - товариству з обмеженою відповідальністю «Юліол Україна» (код ЄДРПОУ 44661105) надати уточнюючі/нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Код ЄДРПОУ | 3044217393 |
---|---|
Поштова адреса | 52400, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський р-н селище Солоне, вул. Шевченка будинок 18 квартира 36 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ОЛЕКСАНДР ПРОКОПЧУК |
Телефон | +380933502709 |
Ел. пошта | sasha195@i.ua |
Час публікації: 2024-11-08 15:12:37
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-09 15:12:37
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за предметом закупівлі «Картриджі, код ДК 021:2015-30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (UA-2024-10-25-010407-a) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - фізичної особи-підприємця Прокопчука Олександра Григоровича (ІПН 3044217393) (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, зокрема: 1. У складі тендерної пропозиції учасники у відповідності до вимог п.3.1.1 тендерної документації повинні надати заповнену цінову пропозицію, форма та зміст якої повинні відповідати додатку 1 до тендерної документації. Учасник надав заповнену цінову пропозицію(лист від 31.10.2024р. №325-2024). Однак у графі «Найменування предмета закупівлі» він невірно зазначив предмет закупівлі, не вказав марку та модель картриджа, назву виробника товару, який постачатиметься, країну походження товару. 2. Відповідно до п.3.1.1 тендерної документації, додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у формі заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого обладнання згідно з формою, наведеною у додатку 2 до тендерної документації. Учасник надав технічну характеристику картриджів у таблиці(лист №326-2024 від 31.10.2024р.), що пропонується ним до постачання. Однак таблиця та її заповнення не відповідає вимогам, передбаченим п.1 додатку 2 тендерної документації. 3. Пунктом 3.1.1 тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції оригінал або копію довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку (ків) в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами. Однак довідка обслуговуючого Учасника банку про відсутність простроченої заборгованості за кредитами Учасником не надана. 4. У відповідності до п.3.1.9 тендерної документації на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції. В листі-згоді на обробку персональних даних має бути зазначена інформація щодо персональних даних, а саме: прізвища, ім’я та по-батькові особи, місця проживання, ідентифікаційного коду та паспортних даних (серія, №, ким і коли виданий). Учасником надано лист-згоду на обробку персональних даних (лист від 28.10.2024р. №312-2024). Однак у листі будь-яка інформація про персональні дані відсутня. 5. У складі тендерної пропозиції відповідно до п.6.4.4 тендерної документації Учасником надано лист – згоду від 01.10.2024р. №257-2024 щодо умов договору. Однак у листі не визначено, чи передбачає ФОП Прокопчук О.Г.(ІПН 3044217393) можливість включення істотних умов до договору про закупівлю у разі перемоги в процедурі закупівлі. Окрім цього, зазначений лист не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки підписаний ще до оголошення зазначеної закупівлі у електронній системі закупівель (25.10.2024р.). 6. Учасник відповідно до п.4 додатку 2 тендерної документації надав довідку від 31.10.2024р. №326-2024 з інформацією про сервісні центри, які забезпечать гарантійну підтримку обладнання протягом гарантійного терміну. Проте у довідці відсутня інформація про години роботи сервісного центру, їх електронну адресу, не повідомлено про гарантію проведення ремонту та доставки картриджів силами і за рахунок Постачальника товару, передбаченого тендерною документацією. 7. На виконання вимог п.3.8.2 тендерної документації, п.6 додатку 2 тендерної документації Учасником для підтвердження якості та комплектності товару, що постачатиметься, не надано будь-якого документа, який засвідчував би якість предмета закупівлі, передбаченого тендерною документацією. При цьому відповідно до п.3.5.11 тендерної документації Учасником не надано довідки в довільній формі про неможливість надання відповідного документа, передбаченого тендерною документацією. Враховуючи вищевикладене, учаснику процедури закупівлі - фізичній особі-підприємцю Прокопчуку Олександру Григоровичу (ІПН 3044217393) надати уточнюючі/нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3158514864 |
---|---|
Поштова адреса | 29000, Україна, Хмельницька область, Хмельницький, 57 Соборна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Шевель Марія Валеріївна |
Телефон | +380982525499 |
Ел. пошта | shevel.m@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-12 15:08:44
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-13 15:08:44
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей за предметом закупівлі «Картриджі, код ДК 021:2015-30120000-6 – Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (UA-2024-10-25-010407-a) Під час розгляду тендерної пропозиції учасника - фізичної особи-підприємця Шевель Марії Валеріївни (ІПН 3158514864) (надалі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані у тендерній пропозиції, зокрема: 1. У складі тендерної пропозиції учасники у відповідності до вимог п.3.1.1 тендерної документації повинні надати заповнену цінову пропозицію, форма та зміст якої повинні відповідати додатку 1 до тендерної документації. Учасник надав заповнену цінову пропозицію (лист від 02.11.2024р.). Однак у графі «Найменування предмета закупівлі» він не вказав марку та модель картриджа, який постачатиметься. 2. Відповідно до п.3.1.1 тендерної документації, додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі у формі заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого обладнання згідно з формою, наведеною у додатку 2 до тендерної документації. Учасник надав технічну характеристику картриджів у таблиці(лист від 02.11.2024р.), що пропонується ним до постачання. Однак ним не зазначено гарантійний строк на картриджі, що постачатимуться Учасником. Враховуючи вищевикладене, учаснику процедури закупівлі - фізичній особі-підприємцю Шевель Марії Валеріївні (ІПН 3158514864) надати уточнюючі/нові документи протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Оплата належним чином поставленого Товару здійснюється Замовником протягом 10-и (десяти) банківських днів з наступного дня після підписання Сторонами видаткової накладної шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника за умови надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Замовника у 2024 році у порядку, передбаченому постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 року № 590. Оплата здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету. Платежі здійснюються органами державного казначейства по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Хмельницької міської ради Хмельницької області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04060772 |
Поштова адреса | 29005, Україна, Хмельницька область, м. Хмельницький, Вул. Героїв Маріуполя, буд. 3 |
Ім'я |
Павло Монастирський |
Телефон | +30382764502 |
Ел. пошта | p_monastyrskyi@khm.gov.ua |