На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
87 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Терміни вживаються у значенні, наведеному в Законі з урахуванням Особливостей.
Скасовано
10 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Дата скасування відміни: 10 листопада, 00:00
Опис
У замовника наразі відсутня потреба у придбанні персональних комп’ютерів у зв’язку із нагальною необхідністю закупівлі мультимедійного обладнання для навчальних кабінетів закладу.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-25-011294-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 листопада, 09:00 |
Дата останніх змін | 10 листопада, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 87 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 435.00 UAH з ПДВ |
---|
Код ДК 021:2015 - 30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Персональний комп’ютер)3 штука Адреса поставки: 34330, Україна, Рівненська область, с.Воронки , вул. Шкільна будинок 6 Строк: до 01.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Воронківська гімназія Володимирецької селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22567954 |
Поштова адреса | 34330, Україна, Рівненська область, Вараський район, село Воронки, вулиця Шкільна, будинок 6 |
Ім'я |
Тамара Терентіївна Лютко |
Телефон | +380960018322 |
Ел. пошта | woronky@i.ua |