На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 095 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Завершена закупівля
Опис закупівлі: З питань оформлення тендерних пропозицій – Чайковська Світлана Сергіївна, завідувач сектору публічних закупівель Управління матеріально-технічного забезпечення та експлуатації, уповноважена особа щодо здійснення процедур закупівель Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044) 200-08-83, e-mail: s.chaikovska@nazk.gov.ua З питань, пов’язаних з наданням консультацій щодо технічних вимог – Пасечнюк Олексій Дмитрович, головний спеціаліст Відділу захисту інформації в інформаційно-комунікаційних системах Департаменту інформаційних систем, аналітичної роботи та захисту інформації Національного агентства з питань запобігання корупції, тел.: (044) 200-08-28, e-mail: o.pasechniuk@nazk.gov.ua
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-25-014153-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 1 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 1 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 4 листопада, 09:00 |
Дата останніх змін | 18 листопада, 14:10 |
Очікувана вартість закупівлі | 1 095 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 475.00 UAH з ПДВ |
---|
Послуги зі створення комплексної системи захисту інформації модернізованої інформаційно-комунікаційної системи «Єдиний державний реєстр звітності політичних партій про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру» та проведення державної експертизи 1 од. 72222300-0 Послуги у сфері інформаційних технологій Обстеження середовища функціонування ІКС ЄДРЗПП та розробка ТЗ на КСЗІ ІКС ЄДРЗПП Проектування КСЗІ ІКС ЄДРЗПП Підготовка та впровадження КСЗІ ІКС ЄДРЗПП Державна експертиза КСЗІ ІКС ЄДРЗПП Супроводження розгляду Адміністрацією Держспецзв’язку результатів проведення експертизи КСЗІ ІКС ЄДРЗПП1 одиниця Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 14.03.2025 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72220000-3, Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 38050241 |
---|---|
Поштова адреса | 03151, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, буд. 7, офіс 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Микола Сосницький |
Телефон | +380443372526 |
Ел. пошта | sni@s-byte.com |
Повне найменування субпідрядника: Приватне акціонерне товариство «Інститут інформаційних технологій». Код ЄДРПОУ для юридичних осіб / ідентифікаційний номер фізичної особи – платника податків та інших обов'язкових платежів: 22723472. Форма власності та юридичний статус підприємства (організації): приватна, акціонерне товариство. Адреса (місцезнаходження): Україна, 61166, м. Харків, вул. Отамановського професора, 15. Телефон: +38 (050) 432-87-66. Електронна пошта: iit@iit.com.ua, jsciitua@gmail.com. Керівництво: генеральний директор Онопрієнко Віктор Васильович. Види робіт (послуг), які передбачається доручити субпідряднику: Етап 4 Календарного плану надання послуг з розробки та впровадження КСЗІ ІКС ЄДРЗПП: Державна експертиза КСЗІ ІКС ЄДРЗПП Супроводження розгляду Адміністрацією Держспецзв’язку результатів проведення експертизи КСЗІ ІКС ЄДРЗПП Орієнтовна вартість робіт (послуг) субпідрядника, сумою (грн.) та у відсотках (%) до ціни тендерної пропозиції учасника: 360 360,00 грн. (33 %)
З метою своєчасної реєстрації фінансових зобов’язань за цим Договором у Державній казначейській службі України Виконавець протягом 2 (двох) робочих днів після закінчення надання Послуг за етапами Календарного плану (Додаток 3 до Договору) надає Замовнику належним чином оформлені акти приймання-передачі наданих послуг. Розрахунок за фактично надані Послуги за першим – третім етапами Календарного плану (додаток 3 до Договору) здійснюється протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати підписання Сторонами акта приймання-передачі послуг. Розрахунки проводяться у безготівковій формі шляхом перерахунку коштів на рахунок Виконавця, вказаний у розділі XIV Договору. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань розрахунки здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 75.00%
Відповідно до постанови КМУ від 04 грудня 2019 року № 1070 та наказу НАЗК від 16 жовтня 2024 року № 341/24 Замовник здійснює попередню оплату у розмірі 100% вартості Послуг за ІV етапом Календарного плану (додаток 3 до Договору) протягом 5 робочих днів після підписання Сторонами акта приймання-передачі послуг за третім етапом Календарного плану (додаток 3 до Договору), строком на 90 (дев’яносто) календарних днів, шляхом перерахування на рахунок Виконавця, зазначений у розділі XIV цього Договору. У разі затримки у виділенні бюджетних асигнувань Замовник здійснює проведення попередньої оплати протягом 3 робочих днів з дати отримання бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються. Після отримання попередньої оплати Виконавець зобов’язаний у строк до 14 березня 2025 року надати Послуги за четвертим етапом Календарного плану (Додаток 3 до Договору) з дотриманням порядку та умов, визначених цим Договором. У разі ненадання Послуг за четвертим етапом Календарного плану (Додаток 3 до Договору), по закінченню строку, визначеного у пункті 4.5 цього розділу Договору, суму попередньої оплати Виконавець зобов’язаний повернути на рахунок Замовника, зазначений у розділі XIV Договору, протягом 5 робочих днів.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 25.00%
Назва організації | Національне агентство з питань запобігання корупціїї |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40381452 |
Поштова адреса | 01103, Україна, Київська область, місто Київ, бульвар Миколи Міхновського, буд. 28 |
Ім'я |
Світлана Чайковська |
Телефон | +380442000883 |
Ел. пошта | s.chaikovska@nazk.gov.ua |