На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-25-013795-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 30 жовтня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 30 жовтня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 2 листопада, 17:03 |
Дата останніх змін | 15 листопада, 17:40 |
Очікувана вартість закупівлі | 8 500 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 4 листопада, 15:12 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 42 500.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 255 000.00 UAH |
Мобільні станціі радіоелектронної боротьби (РЕБ) 8 діапазонів17 штука Адреса поставки: 65114, Україна, Одеська область, Одеса, Люстдорфська дорога, будинок 140а/2, офіс 15 Строк: до 15.12.2024 17:03 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 35730000-0, Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Код ЄДРПОУ | 35072105 |
---|---|
Поштова адреса | 36030, Україна, Полтавська область, місто Полтава, вул.Гайового будинок 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Оксана Матієнко |
Телефон | +380505306038 |
Ел. пошта | tovgec_2024@ukr.net |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Код ЄДРПОУ | 45349240 |
---|---|
Поштова адреса | 65020, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Південна, будинок 1, квартира 19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Іван Стойков |
Телефон | +380638480369 |
Ел. пошта | ceo@dronehub.site |
Час публікації: 2024-11-08 18:12:15
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-09 18:12:15
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Учасником в складі тендерної пропозиції не надана довідка про погодження з умовами проекту договору 1.2. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файли: банківська Гарантія 43030.pdf, Гарантія 43030.pdf.(1).p7s, Гарантія 43030.pdf.(2).p7s . У тексті (або колонтитулах) гарантії вказано, що Достовірність кваліфікованого електронного підпису Ви можете перевірити шляхом завантаження файлу з розширенням .pdf та .p7s у вікно для перевірки КЕП, перейшовши за посиланням http://czo.gov.ua/verify. При перевірці КЕП виявлено, що перевірити його неможливо. 1.3. Учасником в складі тендерної пропозиції надано файли: Довідка про грошове покриття до 43030.pdf, Довідка про грошове покриття до 43030.pdf.(1).p7s, Довідка про грошове покриття до 43030.pdf.(2).p7s. У тексті (або колонтитулах) довідки вказано, що Достовірність кваліфікованого електронного підпису Ви можете перевірити шляхом завантаження файлу з розширенням .pdf та .p7s у вікно для перевірки КЕП, перейшовши за посиланням http://czo.gov.ua/verify. При перевірці КЕП виявлено, що перевірити його неможливо. 1.4. Учасником в складі тендерної пропозиції надано банківську гарантію, в якої зазначено, що Банківська Гарантія № 43030 від «11» листопада 2024 року видана відповідно до Договору про надання гарантії № 43030/ЮГ-24 від «11» жовтня 2024 року. У складі тендерної пропозиції Учасником надано Договір про надання гарантії № 43030/ЮГ-24 від 01 листопада 2024 року. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. У пункті 5.12. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» зазначено наступне: Учасник має надати в складі пропозиції довідку про погодження з умовами проекту договору. 2.2. Пунктом 5.13. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі з накладенням кваліфікованого електронного підпису (далі - КЕП) установи, що видала гарантію. Гарантія повинна бути безвідкличною, безумовною. У тексті (або колонтитулах) гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. 2.3. Підпунктом 9 пункту 5.13. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено: Гарантія повинна бути покрита грошовими коштами, що має бути підтверджено учасником шляхом подання у складі пропозиції: - оригіналу довідки від банку-гаранта з інформацією про відкриття рахунку для внесення коштів забезпечення цінової пропозиції та інформацією про залишок коштів на вказаному рахунку. 2.4. Підпунктом 9 пункту 5.13. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» визначено: Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати в складі пропозиції такий договір разом з банківською гарантією. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати довідку про погодження з умовами проекту договору. 3.2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати електронну банківську гарантію в якої можливо перевірити підписанта, який наклав КЕП. 3.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати довідку про грошове покриття в якої можливо перевірити підписанта, який наклав КЕП, або оригінал довідки від банку-гаранта. 3.4. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати Договір про надання гарантії № 43030/ЮГ-24 від «11» жовтня 2024 року.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45295159 |
---|---|
Поштова адреса | 61002, Україна, Харківська область, місто Харків, вул. Алчевських будинок 43 офіс 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Віталій Ясецький |
Телефон | +380951655351 |
Ел. пошта | protey2000@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-13 10:38:13
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-14 10:38:13
Опис
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. Надана у складі тендерної пропозиції Учасника видаткова накладна №1/270524 від 27.06.2024 не має підпису та печатки Одержувача - Сошичненської сільської ради. 1.2. У складі тендерної пропозиції надано лист НБУ щодо банківської ліцензії від 16.08.2021 № 27-0007/75414 та витяг з Державного реєстру банків, але не надано оригінал або копію банківської ліцензії про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком) або лист- роз’яснення в довільній формі, з зазначенням законодавчих підстав щодо неможливості надання відповідних документів. 1.3. Учасником у складі пропозиції не надано підтвердження інформації, що Товар, що є предметом закупівлі повинен бути новим і таким, що не був у використанні; Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології (захисту довкілля) та пожежної безпеки. Також Товар повинен мати високу якість матеріалів, використаних для його виготовлення, бездоганну обробку, високу якість технічного виконання. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Пунктом 1. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається надання Учасником у складі тендерної пропозиції Скан копія документ/и на підтвердження виконання в повному обсязі не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (видаткова(і) накладна(і), акт(и) прийома передачі тощо). 2.2. Пунктом 9. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається наступне: Разом з гарантією учасник завантажує в електронну систему закупівель скановані кольорові копії документів: - оригінал або копію банківської ліцензії про надання банківських послуг, виданої банку (копія даного документа повинна бути завірена банком); 2.3. Пунктом 3. Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» вимагається надання Переліку документів та/або інформації на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації. У Додатку 2 до тендерної документації вказано, що Товар, що є предметом закупівлі повинен бути новим і таким, що не був у використанні; Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології (захисту довкілля) та пожежної безпеки. Також Товар повинен мати високу якість матеріалів, використаних для його виготовлення, бездоганну обробку, високу якість технічного виконання. 3. Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати видаткову накладну №1/270524 від 27.06.2024 з підписом та печаткою Одержувача - Сошичненської сільської ради. 3.2. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати оригінал або копію банківської ліцензії про надання банківських послуг, виданої АТ КБ «ПриватБанк» (копія даного документа повинна бути завірена банком) або надати лист-роз’яснення в довільній формі, з зазначенням законодавчих підстав щодо неможливості надання відповідних документів. 3.3. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати інформацію про те що Товар, що є предметом закупівлі повинен бути новим і таким, що не був у використанні; Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології (захисту довкілля) та пожежної безпеки. Також Товар повинен мати високу якість матеріалів, використаних для його виготовлення, бездоганну обробку, високу якість технічного виконання.
на підставі наданої видаткової накладної та рахунку-фактури
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГО « Європейська бізнес асоціація» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40431031 |
Поштова адреса | 65114, Україна, Одеська область, Одеса, Люстдорфська дорога, будинок 140а/2, офіс 15 |
Ім'я |
Хилюк Олександр Вікторович |
Телефон | +380970797661 |
Ел. пошта | lorudon@ukr.net |