На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
129 580.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Опис закупівлі: Закупівля здійснюється відповідно пункту 10 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами) "Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-27-000761-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 20:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 129 580.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 295.80 UAH з ПДВ |
---|
Котел твердопаливний КСТБ-100 потужністю 100 кВт1 штука Адреса поставки: Україна, Одеська область, Одеса Строк: до 15.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44620000-2, Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3048800692 |
---|---|
Поштова адреса | 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, ПРОВУЛОК НИЖНЄ-САДОВИЙ, будинок 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Радев Юрий |
Телефон | 380678811870 |
Ел. пошта | 0678811870@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-20 10:22:29
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 10:22:29
Опис
Вимога про усунення невідповідностей. 1) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пунктом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим пунктом, зокрема: Пункт 1.1 «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Згідно цього пункту на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник має надати: 1.1.1. Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, визначеного у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування. 2) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції, на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Учасник надав Лист-гарантію з повідомленням наступного змісту: «Фізична особа підприємець Радєв Юрій Миколайович цією довідкою повідомляє що має наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, визначеного у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування» (Файл – Лист гарантія - наявність обладнання), але не зазначає ні найменування, ні кількість, а ні правові підстави володіння/користування обладнанням, матеріально-технічною базою та технологіями. Наданий Учасником «Лист гарантія - наявність обладнання» не підтверджує вимогу Замовника щодо наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 3) Перелік інформації та/або документів, що повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товару, визначеного у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння/користування.
Оплата товару Покупцем проводиться після отримання Товару, але не пізніше 15 робочих днів з моменту отримання Товару, на підставі рахунку та видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється упродовж 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на цілі, передбачені Договором.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Одеське квартирно-експлуатаційне управління |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 08038284 |
Поштова адреса | 65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул.Армійська, будинок 18 |
Ім'я |
Дмитро Дубінін |
Телефон | 380504954636 |
Ел. пошта | dimadubinin1986@gmail.com |