На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
139 272.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-28-003124-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 2 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 2 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 5 листопада, 11:00 |
Дата останніх змін | 19 листопада, 09:28 |
Очікувана вартість закупівлі | 139 272.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 6 листопада, 12:11 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 392.72 UAH з ПДВ |
---|
АКУМУЛЯТОРНА ДРИЛЬ-ШУРУПОВЕРТ В КОМПЛЕКТІ З АКУМУЛЯТОРНИМИ БАТАРЕЯМИ, ЗАРЯДНИМ ПРИСТРОЄМ ТА КЕЙСОМ ДЛЯ ТРАНСПОРТУВАННЯ9 комплект Адреса поставки: Україна, Одеська обл., Одеський р-н, м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 1 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 43830000-0, Електричні інструменти |
АКУМУЛЯТОРНА ШЛІФМАШИНА (ДИСКОВА ПИЛА) В КОМПЛЕКТІ З АКУМУЛЯТОРНИМИ БАТАРЕЯМИ, ЗАРЯДНИМ ПРИСТРОЄМ ТА КЕЙСОМ ДЛЯ ТРАНСПОРТУВАННЯ9 комплект Адреса поставки: Україна, Одеська обл., Одеський р-н, м. Одеса, вул. Старопортофранківська, 1 Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 43830000-0, Електричні інструменти |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 3487403573 |
---|---|
Поштова адреса | 84391, Україна, Донецька область, Петрівська |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Миролюбов Микита Андрійович |
Телефон | +380992702229 |
Ел. пошта | bezkrovniy.evgeniy@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-11 13:03:14
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-12 13:03:14
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, були виявлені наступні невідповідності: 1. Вимога замовника: п. 2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання Учасником Витяг з реєстру (Свідоцтва) платників(а) ПДВ (для платників ПДВ) або Витягу з реєстру (Свідоцтва) платників(а) єдиного податку (для платників єдиного податку). Невідповідність в інформації та/або документах, поданих Учасником: Учасником, у складі його тендерної пропозиції, на виконання вимог п. 2 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації не надано Витяг з реєстру (Свідоцтва) платників(а) ПДВ (для платників ПДВ) або Витягу з реєстру (Свідоцтва) платників(а) єдиного податку (для платників єдиного податку). 2. Вимога замовника: п. 5 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації встановлено, що Учасники несуть відповідальність згідно чинного законодавства за достовірність наданої інформації та зміст своїх пропозицій та повинні надати у складі пропозиції інформацію про дотримання норм чинного законодавства України, в тому числі: 1) гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, ЗУ «Про санкції» від 14 серпня 2014 року № 1644-VII (із змінами), ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 6 грудня 2019 року № 361-IX (із змінами), Постановою КМУ від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства» (із змінами), Постановою КМУ від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» (із змінами), Постановою КМУ від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (із змінами), Постановою КМУ від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» (із змінами), Указом Президента України від 15.05.2017 р. № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (із змінами); 2) гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації (відповідно до вимог частини 2 статті 13 Закону України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» здійснення господарської діяльності юридичними особами, фізичними особами — підприємцями та фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність, місцезнаходженням (місцем проживання) яких є тимчасово окупована територія, дозволяється виключно після зміни їхньої податкової адреси на іншу територію України. Правочин, стороною якого є суб’єкт господарювання, місцезнаходженням (місцем проживання) якого є тимчасово окупована територія, є нікчемним. На такі правочини не поширюється дія положення абзацу 2 частини 2 статті 215 Цивільного кодексу України) Невідповідність в інформації та/або документах, поданих Учасником: Учасником, у складі його тендерної пропозиції, на виконання вимог п. 5 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації не надано інформацію: гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, ЗУ «Про санкції» від 14 серпня 2014 року № 1644-VII (із змінами), ЗУ «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 6 грудня 2019 року № 361-IX (із змінами), Постановою КМУ від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства» (із змінами), Постановою КМУ від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію» (із змінами), Постановою КМУ від 30.12.2015 №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (із змінами), Постановою КМУ від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» (із змінами), Указом Президента України від 15.05.2017 р. № 133/2017 «Про рішення Ради національної безпеки і оборони України від 28 квітня 2017 року «Про застосування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» (із змінами); гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що місцезнаходженням (місцем проживання) суб’єкта господарювання, який є учасником, не є територіальна громада, яка перебуває в тимчасовій окупації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 31200334 |
---|---|
Поштова адреса | 03039, Україна, м. Київ, місто Київ, ПРОСПЕКТ ЧЕРВОНОЗОРЯНИЙ, будинок 119, Адмінкорпус , 3-Й ПОВЕРХ, кімната 28 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Зубков |
Телефон | +380632325210 |
Ел. пошта | promtek99@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38643633 |
Поштова адреса | 65091, Україна, Одеська область, Одесса, Прохоровська, 6 |
Ім'я |
Катерина ГЛЄБОВА |
Телефон | +380487793107 |
Ел. пошта | k.hliebova@dsns.gov.ua |