На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 115 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-28-011158-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 листопада, 15:00 |
Дата останніх змін | 18 листопада, 16:27 |
Очікувана вартість закупівлі | 3 115 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 15 575.00 UAH без ПДВ |
---|
Фронтальний навантажувач1 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 43251000-7, Фронтальні ковшові навантажувачі зі зворотною лопатою |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41602686 |
---|---|
Поштова адреса | 08130, Україна, Київська область, Бучанський район, село Петропавлівська Борщагівка, вул.Соборна, будинок 10 Б, приміщення 110 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Лисенко Сергій |
Телефон | 380979477888 |
Ел. пошта | leonteva_julija@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-15 14:24:06
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-16 14:24:06
Опис
1) перелік виявлених невідповідностей: 1.1 На вимогу пункту 8, 9 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» тендерної документації учасником у складі тендерної пропозиції не надано відвідної інформації/документу(-ів). 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: - Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у Додатку № 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», зокрема: Довідки в довільній формі із зазначенням запропонованого товару, що є предметом закупівлі, з ступенем локалізації (не менше 20 відсотків), та посиланням на відповідний товар у переліку, який оприлюднений на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу завірену підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплену печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки) або у формі електронного документа (надається у складі тендерної пропозиції учасника у випадку, коли підтвердження ступеню локалізації застосовується)) АБО Листа–пояснення (згідно Додатку №9 до тендерної документації (надається у складі тендерної пропозиції учасника у випадку, коли вимога щодо підтвердження ступеню локалізації не застосовується)). - Сертифікату відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності, надається у випадку, коли підтвердження ступеню локалізації застосовується. - Якщо предметом закупівлі, внесеним до переліку, є колісні транспортні засоби, надати Сертифікат типу обладнання (або сертифікат типу транспортного засобу) чи сертифікат відповідності транспортних засобів або обладнання, чи сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження, в якому зазначено місцезнаходження виробника колісного транспортного засобу в Україні, виданого органом із сертифікації для індивідуального затвердження колісних транспортних засобів, партій частин та обладнання, який відповідно до законодавства призначений Мінінфраструктури, чи свідоцтво про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), що входить в структуру ідентифікаційного номера колісного транспортного засобу (VIN), виданого національною організацією України, уповноваженою на ведення реєстрації та присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника (WMI), надається у випадку, коли підтвердження ступеню локалізації застосовується. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ТОВ «СПЕЦТЕХ ЮА» необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення зазначених невідповідностей розмістити в електронній системі закупівель інформацію/документи відповідно пункту 8, 9 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції» тендерної документації.
Для резидентів: Оплату за поставлений Товар Покупець здійснює шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 60 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії» / Для нерезидентів: Оплату за поставлений Товар Покупець здійснює на підставі рахунку – фактури (інвойс), шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 60 календарних днів з дати оформлення ярлика на придатний Товар згідно СОУ НАЕК 038:2021 «Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції для ВП Компанії».
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ «ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ «ХМЕЛЬНИЦЬКА АТОМНА ЕЛЕКТРИЧНА СТАНЦІЯ» АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ «ЕНЕРГОАТОМ» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21313677 |
Поштова адреса | Україна, Хмельницька область, Нетішин |
Ім'я |
Головатюк Віта Ігорівна |
Телефон | 380384263826 |
Ел. пошта | GOLOVATYUK.VITA@KHNPP.ATOM.GOV.UA |