На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Відмінена закупівля
Опис закупівлі: закупівля здійснюється відповідно до норм постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178
Скасовано
9 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 9 листопада, 00:00
Опис
Неможливість усунення виявлених порушень законодавства в сфері публічних закупівель
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-28-011215-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 листопада, 09:00 |
Дата останніх змін | 9 листопада, 00:00 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 000 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 20 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Система ультразвукова діагностична1 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33110000-4, Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини Код НК 024:2023: 40761, Загальноприйнята ультразвукова система візуалізації |
Замовник сплачує Постачальнику кошти за наявності фінансування на підставі рахунку, накладної або видаткової накладної частинами або в повному обсязі на протязі 10 десяти робочих днів після поставки товару на адресу Замовника
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
поставка товару здійснюється протягом 2024 року за рахунок Учасника
Тип оплати:
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КНП "КДЦ №29" ОМР |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02774645 |
Поштова адреса | 65117, Україна, Одеська область, місто Одеса, вул. Академіка Заболотного, буд. 32 а |
Ім'я |
Сівак Інна Сергіївна |
Телефон | +380674860517 |
Ел. пошта | cb18@ukr.net |