На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Продавець здійснює поставку та передачу Товару Покупцю разом з усіма документами, необхідними для того, щоб прийняти Товар на умовах цього Договору впродовж 3 (трьох) календарних днів з моменту надходження заявки Покупця, але не довше ніж до 25.12.2024 року на умовах DDP (відповідно до Міжнародних правил тлумачення торговельних термінів Інкотермс у редакції 2010р.) за місцем призначення м. Київ. Товар поставляється партіями відповідно до заявки Покупця. Конкретна адреса місця поставки товару зазначається в заявці, яка подається в письмовому вигляді або на електронну пошту. Перехід права власності на Товар відбувається в момент підписання Сторонами видаткової накладної. Постачання Товару повинно здійснюватися партіями (частинами) за заявкою Покупця. Товар повинен бути розфасована в сітчасті мішки, мішки з полімерних матеріалів, картонні ящики (коробки) або ящики з полімерних матеріалів, що забезпечують відповідну вентиляцію продукту. Вага нетто картоплі у мішку сітчастому повинна бути 10-25 кг, полімерному мішку 20-25 кг, картонній коробці (ящику) або ящика з полімерних матеріалів не більше 20 кг. Тара повинна бути дозволена до використання центральним органом виконавчої влади у сфері охорони здоров’я України на використання і контакт з харчовими продуктами. У кожній пакувальній одиниці повинна бути картопля одного ботанічного і товарного сорту. Транспортне маркування наноситься на етикетки (ярлики), що вкладаються (нашиваються) до сітчастого мішка (сітки), картонного ящика (коробки), ящика з полімерних матеріалів або наклеюються із зазначенням на них інформації визначеної ДСТУ 9221:2023. Маркування має бути виконане державною мовою згідно із законодавством України та може містити додаткову інформацію, визначену виробником. Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем на підставі належним чином оформлених, рахунків та видаткових накладних Продавця впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надходження коштів, передбачених на дану закупівлю на рахунок Покупця.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-29-005145-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 270 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 4 листопада, 09:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 4 листопада, 09:00 |
Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 922118000 кілограм Адреса поставки: Україна, Київська область, Київ Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас екстра, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | екстра |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Розрахунок за Товар здійснюється Покупцем на підставі належним чином оформлених, рахунків та видаткових накладних Продавця впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений Товар здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту надходження коштів, передбачених на дану закупівлю на рахунок Покупця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 2428 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321469 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Заярна Валентина Михайлівна |
Телефон | 0445276511 |
Ел. пошта | VZaiarna@dpsu.gov.ua |