На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-29-009060-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 листопада, 11:00 |
Дата останніх змін | 15 листопада, 14:03 |
Очікувана вартість закупівлі | 115 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 7 листопада, 15:20 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 575.00 UAH з ПДВ |
---|
Комп’ютерне обладнання5 одиниця Адреса поставки: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Куренівська, 16-в Строк: до 30.12.2024 14:18 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Відповідно до абзацу 5 підпункту 1) пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
Відповідно до абзацу 5 підпункту 1) пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 45119322 |
---|---|
Поштова адреса | 04136, Україна, м. Київ, Київ, Україна, 04136, місто Київ, вул. Тираспольська, будинок 58, офіс 282 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Роман Волошинов |
Телефон | +30933802403 |
Ел. пошта | portalarena69@gmail.com |
не залучається
Час публікації: 2024-11-12 19:39:05
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-13 19:39:05
Опис
Уповноваженою особою було розглянуто тендерну пропозицію ТОВ "ПОРТАЛ АРЕНА" (далі - Учасник) на відповідність умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, в результаті чого було встановлено наступне. 1. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження, зокрема, тендерної пропозиції – за формою відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до пункту 3 розділу 2 додатку 4 до тендерної документації учасник повинен надати тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутня Тендерна пропозиція. Таким чином, Учасником не дотримано вимог тендерної документації. Отже, уповноваженою особою встановлено невідповідність у наданих Учасником документах. 2. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження, зокрема, інших документів, передбачених відповідними розділами та додатками цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 9 розділу 2 додатку 4 до тендерної документації учасник повинен надати в складі пропозиції сертифікат ISO 14001:2015, сертифікат ISO 45001:2018, сертифікат 9001:2018, сертифікат ISO 27001:2013, сертифікат ISO 37001:2018 та сертифікат ISO 28000:2007, виданий на ім’я учасника, дійсний на момент кінцевого строку подання пропозицій. Учасником на виконання пункту 9 розділу 2 додатку 4 до тендерної документації в складі його тендерної пропозиції надано сертифікат ISO 14001:2015, сертифікат ISO 45001:2018, сертифікат 9001:2018, сертифікат ISO 27001:2013, сертифікат ISO 37001:2018 та сертифікат ISO 28000:2007, виданий на ім’я Учасника директором Учасника – директором ТОВ «ПОРТАЛ АРЕНА» Романом Волошиновим. При цьому, відповідно до статті 1 Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» сертифікація – підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу. Відповідно до статті 1 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» акредитація органів з оцінки відповідності (далі - акредитація) - засвідчення національним органом України з акредитації того, що орган з оцінки відповідності відповідає вимогам національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами або вимогам міжнародних чи європейських стандартів, та у разі необхідності будь-яким додатковим вимогам щодо акредитації у відповідних сферах для провадження визначеної діяльності з оцінки відповідності. Відповідно до пункту 1 Положення про Національне Агентство з акредитації України, затвердженого наказом Мінекономіки: 1. Національне Агентство з акредитації України є національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. Національне Агентство з акредитації України на власному веб-сайті оприлюднює Реєстр акредитованих органів з оцінки відповідності. Таким чином, відповідно до вимог чинного законодавства України сертифікати, що вимагаються відповідно до пункту 9 розділу 2 додатку 4 до тендерної документації, мають підтверджувати відповідність третьою стороною, а саме органом з сертифікації, який повинен бути акредитованим Національним Агентством з акредитації України – національним органом України з акредитації органів з оцінки відповідності. Отже, уповноваженою особою встановлено невідповідність у наданих Учасником документах вимогам тендерної документації. 3. Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження, зокрема, інших документів, передбачених відповідними розділами та додатками цієї тендерної документації. Відповідно до пункту 7 розділу 2 додатку 4 до тендерної документації учасник повинен надати Порівняльну таблицю технічних характеристик предмету закупівлі, заявлених замовником, та технічних характеристик товару, запропонованого учасником. У таблиці обов’язково зазначити виробника, торгову марку та модель товару, що буде поставлений учасником, з посиланням на сайт виробника запропонованого товару. Учасником на виконання пункту 7 розділу 2 додатку 4 до тендерної документації надано Порівняльну таблицю технічних характеристик предмету закупівлі, заявлених замовником, та технічних характеристик товару, запропонованого учасником. При цьому, у таблиці Учасником зазначено гарантійний строк згідно вимог Технічного завдання на закупівлю, а саме: Гарантія на принтер – 12 місяців; Гарантія на жорсткий диск – 60 місяців; Гарантія на материнську плату – 36 місяців; Гарантія на процесор – 36 місяців; Гарантія на пам'ять для настільних комп’ютерів – 60 місяців. В то же час в складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «23.Гарант.лист щодо терміну гарантії.pdf», відповідно до якого: «Гарантійний термін на поставлений товар відповідно до технічного завдання діє з дати поставки товару покупцю і триває не менше 12 (дванадцяти) місяців», що не відповідає вимогам Технічного завдання на закупівлю. Отже, уповноваженою особою встановлено невідповідність у наданих Учасником документах вимогам тендерної документації. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. При цьому, відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення встановленої невідповідності Учаснику необхідно: 1) на виконання вимог пункту 3 розділу 2 додатку 4 до тендерної документації надати тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 1 до тендерної документації; 2) на виконання вимог пункту 9 розділу 2 додатку 4 до тендерної документації надати сертифікат ISO 14001:2015, сертифікат ISO 45001:2018, сертифікат 9001:2018, сертифікат ISO 27001:2013, сертифікат ISO 37001:2018 та сертифікат ISO 28000:2007, виданий на ім’я учасника, дійсний на момент кінцевого строку подання пропозицій; 3) на виконання вимог тендерної документації привести у відповідність (у наданих документах тендерної пропозиції) гарантійний строк на запропонований товар.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 30256061 |
---|---|
Поштова адреса | 08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, ВУЛИЦЯ АВІАТОРІВ, будинок 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юрій Сьомкін |
Телефон | +380672342640,+380445619835 |
Ел. пошта | sales@diawest.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Київмедспецтранс |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01993807 |
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, вул. Куренівська, 16-в |
Ім'я |
Скляров Костянтин Михайлович (Chen Olga ) |
Телефон | +380442070403 |
Ел. пошта | kyivmst@ukr.net |