На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-29-010592-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 листопада, 14:00 |
Дата останніх змін | 15 листопада, 13:15 |
Очікувана вартість закупівлі | 66 002.40 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 8 листопада, 14:56 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 660.02 UAH без ПДВ |
---|
Дезінcекція (90921000-9)2472 метр квадратний Адреса поставки: Україна, Івано-Франківська область, Яремче Строк: до 30.06.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90920000-2, Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень |
Дератизація (90923000-3)2472 метр квадратний Адреса поставки: Україна, Івано-Франківська область, Яремче Строк: до 30.06.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90920000-2, Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 45354842 |
---|---|
Поштова адреса | 03035, Україна, Київська область, Київ, вул. Липківського Василя Митрополита, будинок 23, офіс 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Зінченко Сергій Юрійович |
Телефон | +380630332997 |
Ел. пошта | prime.estet@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-13 14:33:53
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-14 14:33:53
Опис
1) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 2.1.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію Договору про надання послуг № 01.11-24 Ч від 01.11.2024 (файл «Договір аналогічний з актом.pdf»), укладеного з ФОП Хомеча Ірина Григорівна (надалі - Договір), предметом якого є послуги з дератизації та дезінсекції (Pest Control), згідно з Додатком 1 до Договору. Додаток 1 до Договору містить найменування переліку послуг, зокрема: «Послуга з дератизації та дезінсекції приміщення за адресою м. Київ, вул. Митрополіта Василя Липківського, 1 в обсязі 20,7 кв.м (послуга з контролю за шкідниками Pest Control)». На виконання вимог підпункту 2.1.2 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано скановану копію Акта надання послуг № 9 від 01.11.2024 (файл «Договір аналогічний з актом.pdf»), який містить посилання на номер та дату укладання договору, сканована копія якого надана на виконання вимог підпункту 2.1.1, на виконання наступних робіт (надані такі послуги): послуги з миття складського приміщення. З цього слідує, що Акт надання послуг № 9 від 01.11.2024 не підтверджує виконання аналогічного договору в частині надання/виконання послуг, вказаних у визначенні аналогічного договору, а також не відповідає послузі, зазначеній у Додатку 1 до Договору, на виконання якого Акт укладений. Відповідно, Учасником не підтверджено відповідність встановленому замовником кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) в частині виконання (надання) послуг, які підтверджують виконання аналогічного договору в частині надання/виконання послуг, вказаних у визначенні аналогічного договору. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 2.1 пункту 2 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 2. Інформація, що підтверджує відповідність учасника встановленим/-ому замовником кваліфікаційним/-ому критеріям/-ю, у вигляді сканкопій/-ї документів/-та, в т.ч.: 2.1. Інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 2.1.1. Сканкопія/-ї договору/-ів** про виконання аналогічного/-их* за предметом закупівлі договору/-ів**. 2.1.2. Сканована/-і копія/-ї підписаного/-их сторонами акту/-ів приймання виконаних робіт*** та/або акту/-ів виконання (надання) послуг***, які підтверджують виконання аналогічного договору в частині надання/виконання послуг, вказаних у визначенні аналогічного договору (частково/повністю). В документах, які зазначені в даному пункті, серед іншого, повинна міститись інформація про номер/-и та дату/-и укладання договору/-ів, сканована/-ні копія/-ї якого/-их надана/-ні на виконання вимог підпункту 2.1.1. * під аналогічним/-ми договором/-ами слід розуміти договір у складі якого є надання/виконання послуг з дератизації та/або дезінсекції. ** Такий договір повинен містити усі додатки, які є невід’ємною частиною договору (якщо є такі додатки). При цьому такий договір може надаватися без зазначення: - вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, така інформація може бути належним чином заретушована; - персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані. *** У разі надання більш ніж однієї сканованої копії аналогічного договору, належним виконанням підпункту 2.1.2. є надання сканованої/-их копії/-й підписаного/-их сторонами акту/-ів приймання виконання робіт та/або акту/-ів виконання (надання) послуг, які підтверджують виконання аналогічного договору хоча б по одному договору, який/-і наданий/-і на виконання вимог підпункту 2.1.1. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати документи, що підтверджують відповідність учасника встановленому замовником кваліфікаційному критерію відповідно до вимог, наведених у пункті 2.1 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації. 2) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: На виконання вимог підпункту 3.3.1 пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації Учасником у складі тендерної пропозиції надано в підтвердження повноваження посадової особи щодо підпису документів тендерної пропозиції Рішення № 1 ЗАСНОВНИКА ПРО СТВОРЕННЯ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ПРАЙМ-ЕСТЕТ» від 20.02.2024 р.(файл «Рішення учасника про директора.PDF»), яке за змістом не в повному обсязі та не містить підпису засновника. Згідно абзацу 3 пункту 3 Розділу ІІ Додатка ІІ до тендерної документації документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/організаціями). ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Підпункт 3.3 пункту 3 Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації: 3. Інша інформація, яка вимагається замовником у відповідності до ч. 3 ст. 22 Закону: 3.3. Інформація у вигляді документа/-ів, що підтверджує/-ють повноваження посадової особи та представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції, а саме: 3.3.1. Керівника учасника-юридичної особи. 3.3.2. Представника цього учасника (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). 3.3.3. Представника учасника- фізичної особи (у разі підписання хоча б одного із документів в складі тендерної пропозиції таким представником). При цьому: a) повноваження керівника учасника-юридичної особи підтверджуються сканованими копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій таких документів: - рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення); - наказ про призначення керівника; - установчий/-і документ/-и (статут або установчий договір, або засновницький договір, або положення; сканована копія з оригіналу або копії документу). Учасниками, які здійснюють діяльність на підставі Модельного статуту, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 27.03.2019 №367 «Деякі питання дерегуляції господарської діяльності», надаються: - довідка учасника в довільній формі, завірена підписом уповноваженої особи учасника закупівлі, щодо ведення діяльності учасника на підставі Модельного статуту шляхом обрання варіантів «за замовчуванням» або - модельний статут у діючій редакції, з обраними учасником положеннями модельного статуту, завіреного підписом уповноваженої особи учасника закупівлі. б) повноваження представника/-ів (уповноваженої/-их особи/-іб) підтверджуються сканованими копіями з оригіналу/-ів та/або копії/-ій довіреності/-ей, виданої/-их на і’мя представника/-ів учасника, підписаної/-их уповноваженою/-ими особою/-ами учасника. ІНФОРМАЦІЯ ТА/АБО ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Надати у повному обсязі рішення про призначення керівника (у формі протоколу/рішення або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення), що підтверджує повноваження керівника учасника-юридичної особи відповідно до вимог, наведених у пункті 3.3. Розділу І Додатка ІІ до тендерної документації та з урахуванням абзацу 3 пункту 3 Розділу ІІ Додатка ІІ до тендерної документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40874402 |
---|---|
Поштова адреса | 78400, Україна, Івано-Франківська область, Надвірнянський район, місто Надвірна, ВУЛИЦЯ ЄВГЕНА КОНОВАЛЬЦЯ, будинок 20 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ТзОВ "Надвірнянський центр профілактичної дезінфекції" |
Телефон | +380967870799 |
Ел. пошта | nadv_CPD@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 42655676 |
---|---|
Поштова адреса | 79032, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Шафарика, будинок 8, квартира 31 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Салдан Тарас Ярославович |
Телефон | 380980911000,380919116162 |
Ел. пошта | office@pestcontrolukraine.com.ua |
залучатись не будуть
Розрахунки здійснюються Замовником у безготівковій формі із застосуванням платіжних доручень протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами відповідного акта здачі-приймання наданих послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Акціонерне товариство "Укртрансгаз" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30019801 |
Поштова адреса | 01021, Україна, Київська область, Київ, Кловський узвіз, будинок, 9/1 |
Ім'я |
Сорока Інна Володимирівна |
Телефон | 0444612325 |
Ел. пошта | soroka-iv@utg.ua |