На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери за кодом СРV за ДК 021:2015 - 34220000-5 Закупівля здійснюється за процедурою «відкриті торги» згідно з Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (зі змінами)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-29-011633-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 3 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 6 листопада, 15:00 |
Дата останніх змін | 15 листопада, 13:38 |
Очікувана вартість закупівлі | 250 000.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 7 листопада, 11:36 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 250.00 UAH без ПДВ |
---|
Тракторний самоскидний причіп1 штука Адреса поставки: 68609, Україна, Одеська область, Ізмаїл, вул. Портова, 16 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34223370-0, Причепи-самоскиди |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 41152392 |
---|---|
Поштова адреса | 08340, Україна, Київська область, село Гнідин, Центральна, 45а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Северенчук Альона Анатоліївна |
Телефон | +380688503850 |
Ел. пошта | severenchuk@s-t.biz.ua |
не залучатимуться
Час публікації: 2024-11-11 14:26:39
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-12 14:26:39
Опис
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі (реєстраційний номер в електронній системі закупівель UA-2024-10-29-011633-a, далі - Закупівля) - ТОВ «СТ-ПРОЗОРО» (далі – Учасник) виявлені невідповідності в інформації та документах, поданих Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Так, відповідно до п.7 Додатку 1 до Тендерної документації закупівлі, затвердженої рішенням уповноваженої особи Замовника від 29.10.2024 №1 (далі-Документація), перелік кваліфікаційних критеріїв та інформація про спосіб їх підтвердження викладені у Додатку 2 до цієї тендерної документації. Згідно з Додатком 2 до Документації для документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору Учаснику необхідно надати: 1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору; 2. Копію виконаного договору (з додатками), що зазначений в Довідці; 3. Копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договору, зазначеному в Довідці, а саме видаткові накладні або інші документи, які передбачені договором, складені відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»; При цьому під аналогічним за предметом закупівлі договором замовник розуміє договір, за яким здійснювалась поставка причепа та/або напівпричепа. Учасником у складі документів тендерної пропозиції надано: 1) Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору від 06.11.2024 №1220 (файл документи пропозиції.pdf, с.с. 16-17); 2) Договір про закупівлю товарів від 13.03.2023 №5, видаткові накладні, що підтверджують виконання договору, та лист-відгук від КП «Добробуд» Надлацької сільської ради про виконання зазначеного договору (файл Добробуд_Надлацької ради_документи.pdf). Однак, згідно із п.1.1 зазначеного договору постачальник зобов’язується в порядку та на умовах, визначених цим Договором, поставити та передати у власність Покупця товар у необхідній кількості та належної якості за визначеним предметом: Трактор КАТА КD-1104 (або еквівалент), причіпне та навісне обладнання до трактора за ДК 021:2015:16700000-5 – Трактори. Таким чином, зазначений договір не є аналогічним за предметом закупівлі у розумінні Додатку 2 до Документації Закупівлі. Керуючись пунктом 43 Особливостей, з метою усунення виявлених невідповідностей, повідомляємо Учасника про необхідність надати замовнику, шляхом завантаження в електронну систему закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей документів, визначених Додатком 2 до Документації як документальне підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (з урахуванням визначеного замовником поняття «аналогічний за предметом закупівлі договір»), а саме: 1. Довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договору на поставку причепа або напівпричепа). В довідці необхідно обов’язково зазначити: відомості про контрагента, вказавши його найменування, ідентифікаційний код юридичної особи в ЄДРПОУ (для юридичних осіб) або РНОКПП (для фізичних осіб-підприємців), адресу; предмет договору, що зазначений учасником як аналогічний; номер (за наявності), дату вказаного договору, стан виконання договору; 2. Копію виконаного договору (з додатками), що зазначений в Довідці; 3. Копії документів, що підтверджують виконання в повному обсязі зобов’язань по договору, зазначеному в Довідці, а саме видаткові накладні або інші документи, які передбачені договором, складені відповідно до статті 9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42825708 |
---|---|
Поштова адреса | 70504, Україна, Запорізька область, Оріхів, Україна, 70504, Запорізька обл., Оріхівський р-н, місто Оріхів(з), вул.Лесі Українки, будинок 34 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Віталій Таргонський |
Телефон | 380995556178 |
Ел. пошта | agroformat.office@icloud.com |
Оплата за товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання оригіналу належним чином оформленого рахунку, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної (за потребою) та належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Ізмаїльська філія ДП "АМПУ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38728402 |
Поштова адреса | 68600, Україна, Одеська область, Ізмаїл, 68600, Одеська обл., місто Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4 |
Ім'я |
Сарлачан Наталя Валеріївна |
Телефон | 380672435338 |
Ел. пошта | n.v.sarlachan@izm.uspa.gov.ua |