На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
6 088 460.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-29-014980-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 листопада, 08:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 14:59 |
Очікувана вартість закупівлі | 6 088 460.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 11 листопада, 13:26 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 60 884.60 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 182 653.80 UAH |
«Деревина дров’яна твердолистяних порід для непромислового використання 1-ї групи (дуб, бук, акація, ясень, граб, клен.)крім берези).»2000 метр кубічний Адреса поставки: Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, Паливний склад КЕВ Строк: до 24.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03413000-8, Паливна деревина |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 43969067 |
---|---|
Поштова адреса | 01054, Україна, Київська область, місто Київ, вул.Гончара Олеся, будинок 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ГЕТМАНЕНКО МАРИНА ДМИТРІВНА |
Телефон | +380951529027 |
Ел. пошта | agrox2021.info@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-14 11:12:44
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-15 11:12:44
Опис
Протокольне рішення (протокол) № 173 від 14 листопада уповноваженої особи з питань публічних закупівель Квартирно-експлуатаційного відділу м. Запоріжжя «14» листопада 2024 року Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АГРО-Х» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Деревина дров’яна твердолистяних порід для непромислового використання 1-ї групи (дуб, бук, акація, ясень, граб, клен)крім берези)» 03413000-8 Паливна деревина за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2024-10-29-014980-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пунктів 37 і 38 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній Додаток 5 до тендерної пропозиції, форма «Цінова пропозиція». 2. Надана Учасником довідка в довільній формі (містить вихідний номер та дату) про повне виконання аналогічних договорів з додатками, за предметом закупівлі договорів (не менше двох), не раніше 2022 року, де зазначено предмет, сума, номер та дата укладання аналогічних договорів за змістом та об’ємом не менше ніж 65% від зазначеного у тендерній документації обсязі, строку постачання товару, повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса, контактна особа та їх номерів телефонів не містить інформації про адресу замовника за позицією 1 такої довідки. 3. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника, а саме протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників. 4. Надана Учасником довідка, яка містить відомості про Учасника складена не відповідно до Додатку 4 до тендерної документації в частині зазначення інформації про місце проведення державної реєстрації учасника. 5. Наданий Учасником договір (ри) з додатками (які є невід’ємною частиною договору(ів), скріплені підписами та завірені печатками з обох сторін (у разі наявності) та/або підписані Сторонами шляхом застосування електронних підписів), укладених Учасником за результатами біржового аукціону з продажу необробленої деревини з постійним лісокористувачем на закупівлю деревини твердолистяних порід непромислового використання 1-ї групи (дуб, акація, бук, ясень, граб, клен) крім берези) у кількості не менше ніж 100% товару від зазначеного у технічної специфікації обсязі, не раніше 2023 року є такими, що надані не в повному обсязі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 14 Додатку 7 до тендерної документації, Додаток 5 до тендерної документації. 2. Пункт 1 Додатку 7 до тендерної документації, підпункт 1.1 пункт 1 Додатку 1 до тендерної документації. 3. Пункт 3 розділу ІІ Додатку 1 до тендерної документації. 4. Пункт 13 Додатку 7 до тендерної документації. 5. Пункт 5 Додатку 7 до тендерної документації, підпункт 2.1.3 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнений Додаток 5 до тендерної пропозиції, форма «Цінова пропозиція. 2. Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку в довільній формі (містить вихідний номер та дату) про повне виконання аналогічних договорів з додатками, за предметом закупівлі договорів (не менше двох), не раніше 2022 року, де зазначено предмет, сума, номер та дата укладання аналогічних договорів за змістом та об’ємом не менше ніж 65% від зазначеного у тендерній документації обсязі, строку постачання товару, повного найменування замовника згідно таких договорів, їх адреса, контактна особа та їх номерів телефонів з коректною інформацією про адресу замовника за позицією 1 такої довідки. 3. Учасник повинен надати документ, який підтверджує обрання/призначення керівника та його право підпису відповідно до установчих документів учасника, а саме протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників. 4. Учасник повинен надати довідку, яка містить відомості про Учасника складену відповідно до Додатку 4 до тендерної документації. 5. Учасник повинен скановану копію оригіналів (в кольоровому виді) чи нотаріальних копій підтверджуючого (их) документу(ів), щодо законності походження деревини (товару, що пропонується до постачання Учасником) та можливості вчасно та якісно виконати поставку: А) лісорубний квиток (якщо учасник є *постійним лісокористувачем) або; Б) договір (ри) з додатками (які є невід’ємною частиною договору(ів), скріплені підписами та завірені печатками з обох сторін (у разі наявності) та/або підписані Сторонами шляхом застосування електронних підписів), укладених Учасником за результатами біржового аукціону з продажу необробленої деревини з постійним лісокористувачем на закупівлю деревини твердолистяних порід непромислового використання 1-ї групи (дуб, акація, бук, ясень, граб, клен) крім берези) у кількості не менше ніж 100% товару від зазначеного у технічної специфікації обсязі, не раніше 2023 року або; В) договір з постачальником на закупівлю деревини твердолистяних порід непромислового використання 1-ї групи (дуб, акація, бук, ясень, граб, клен) крім берези) у кількості не менше ніж 100% товару від зазначеного у технічної специфікації обсязі, не раніше 2023 року, з обов’язковим наданням документів, які підтверджують наявність товару для постачання, який є предметом закупівлі (копії видаткових (товаро-транспортних) накладних та/або актів приймання передачі товару.). Примітки: *постійний лісокористувач - спеціалізовані державні лісогосподарські підприємства, інші державні підприємства, установи, організації зі створеними спеціалізованими підрозділами, яким передана в постійне користування для ведення лісового господарства ліси в установленому порядку; *найменування постійного лісокористувача у всіх документах, що надаються Учасником повинно співпадати; *Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено цим пунктом мові, учасник надає переклад цього документу, який зроблено в центрі перекладів та завірений підписом уповноваженої особи і печаткою цього центру. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей Учасника щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа, Інженер проектно-кошторисної групи Олена ВЯЛЬЦЕВА
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 43962627 |
---|---|
Поштова адреса | 03062, Україна, м. Київ, Київ, пр. Перемоги 96 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Мотрич Андрій |
Телефон | +380939692534 |
Ел. пошта | bostparlen@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-20 13:03:43
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 13:03:43
Опис
Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Згідно розгляду тендерної пропозиції відповідно до пункту 38 Особливостей, на виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність затвердити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, поданих у складі тендерної пропозиції Учасника та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, такого змісту: Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1) Перелік виявлених невідповідностей; 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1) Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати скановану з оригіналу копію Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установочного документу. 1.2. Наданий Учасником договір (ри) з додатками (які є невід’ємною частиною договору(ів), скріплені підписами та завірені печатками з обох сторін (у разі наявності) та/або підписані Сторонами шляхом застосування електронних підписів), укладених Учасником за результатами біржового аукціону з продажу необробленої деревини з постійним лісокористувачем на закупівлю деревини твердолистяних порід непромислового використання 1-ї групи (дуб, акація, бук, ясень, граб, клен) крім берези) у кількості не менше ніж 100% товару від зазначеного у технічної специфікації обсязі, не раніше 2023 року є такими, що надані не в повному обсязі. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Підпункт 2 пункту 15 Додатку 7 до тендерної документації. 2.2. Пункт 5 Додатку 7 до тендерної документації, підпункт 2.1.3 пункту 2 Додатку 3 до тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. «пп.2) Сканована з оригіналу копія Статуту із змінами (в разі їх наявності) або іншого установочного документу. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи. У разі, якщо державна реєстрація учасника була здійснена після 01.01.2016 року, то учасник має право надати опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення державної реєстрації юридичної особи із зазначенням унікального коду, що дає можливість доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, у тому числі до установчих документів юридичної особи. В описі документів повинні бути зазначені: унікальний код, веб-сайт за яким Замовник має можливість перевірити установчі документи юридичної особи, дата формування витягу, а також підпис та ініціали державного реєстратора, який здійснює державну реєстрацію юридичної особи. Примітка: *Подається один або декілька документів, що визначені в переліку, залежно від первинного статусу (посади) особи, повноваження якої підтверджуються.». 3.2. Учасник повинен скановану копію оригіналів (в кольоровому виді) чи нотаріальних копій підтверджуючого (их) документу(ів), щодо законності походження деревини (товару, що пропонується до постачання Учасником) та можливості вчасно та якісно виконати поставку: А) лісорубний квиток (якщо учасник є *постійним лісокористувачем) або; Б) договір (ри) з додатками (які є невід’ємною частиною договору(ів), скріплені підписами та завірені печатками з обох сторін (у разі наявності) та/або підписані Сторонами шляхом застосування електронних підписів), укладених Учасником за результатами біржового аукціону з продажу необробленої деревини з постійним лісокористувачем на закупівлю деревини твердолистяних порід непромислового використання 1-ї групи (дуб, акація, бук, ясень, граб, клен) крім берези) у кількості не менше ніж 100% товару від зазначеного у технічної специфікації обсязі, не раніше 2023 року або; В) договір з постачальником на закупівлю деревини твердолистяних порід непромислового використання 1-ї групи (дуб, акація, бук, ясень, граб, клен) крім берези) у кількості не менше ніж 100% товару від зазначеного у технічної специфікації обсязі, не раніше 2023 року, з обов’язковим наданням документів, які підтверджують наявність товару для постачання, який є предметом закупівлі (копії видаткових (товаро-транспортних) накладних та/або актів приймання передачі товару.) Примітки: *постійний лісокористувач - спеціалізовані державні лісогосподарські підприємства, інші державні підприємства, установи, організації зі створеними спеціалізованими підрозділами, яким передана в постійне користування для ведення лісового господарства ліси в установленому порядку; *найменування постійного лісокористувача у всіх документах, що надаються Учасником повинно співпадати; *Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено цим пунктом мові, учасник надає переклад цього документу, який зроблено в центрі перекладів та завірений підписом уповноваженої особи і печаткою цього центру.
Оплата здійснюється Покупцем за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, у строк 60 робочих днів з моменту переходу Товару у власність Покупця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Квартирно-експлуатаційний відділ м. Запоріжжя |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 07809992 |
Поштова адреса | 69063, Україна, Запорізька область, м. Запоріжжя, вул. Земського лікаря Лукашевича, буд. 4 |
Ім'я |
Олена Вяльцева |
Телефон | +380971391109 |
Ел. пошта | kev_thenderzp@post.mil.gov.ua |