На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
28 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Умови постачання товару: на умовах DDP відповідно до вимог правил «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Строк поставки товару: протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з моменту отримання письмової рознарядки. Рік виготовлення: не раніше 2023 року Місце поставки: м. Суми (більш детальну інформацію щодо місця поставки товару буде надано переможцю при укладанні договору). Умови оплати: відповідно до умов Договору. Підтвердженням якості предмету закупівлі (товару) з боку постачальника є наступні документи, які надаються при постачанні товару: паспорт якості (виданий виробником відповідного товару) та/або декларацію про відповідність та/або сертифікат відповідності та/або іншим(ими) документом(ами)), який(і) підтверджує(ють) якість Товару. Товар повинен відповідати вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки. Товар повинен бути новим таким, що не був у використанні, термін та умови зберігання не порушені. Пропозиції щодо постачання не нового Товару, а також Товару, який був у використанні до розгляду не приймаються та участі у торгах не беруть. Товар повинен бути упакований належним чином, що забезпечує його збереження при перевезенні та зберіганні. Упаковка повинна бути безпечною при експлуатації, перевезенні та вантажно-розвантажувальних роботах Доставка, навантаження, розвантаження та інші витрати здійснюються за рахунок Постачальника за адресою, яку Покупець буде вказувати (-же) у рознарядці. Вартість поставки повинна входити у вартість пропозиції. Гарантійний термін експлуатації: відповідно до нормативного документу виробника (але не менше ніж 12 місяців з дати поставки); Гарантійний термін зберігання: відповідно до нормативного документу виробника; Умови зберігання: відповідно до нормативного документу виробника; Умови транспортування: відповідно до нормативного документу виробника; Умови пакування, маркування: відповідно до нормативного документу виробника. Для створення рівного конкурентного середовища, постачальник повинен вказати ціну пропозиції без ПДВ. Додавання чи не додавання ПДВ до ціни договору, що укладатиметься з переможцем, визначатиметься згідно з діючим, на дату укладання договору, податковим законодавством та статусом реєстрації платником ПДВ такого переможця.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 24267110 |
---|---|
Поштова адреса | 02099, Україна, м. Київ, м.Київ, вулиця Бориспільська, будинок 9-Е |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга ПП БУДПОСТАЧ |
Телефон | +380660600658 |
Ел. пошта | stavrati_o@budpostach.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43052392 |
---|---|
Поштова адреса | 53800, Україна, Дніпропетровська область, Апостолове, Вулиця Ремзаводська, будинок 10 Г, квартира 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Кухтін Віталій Васильович |
Телефон | +380674830298 |
Ел. пошта | vitalii.kukhtin@etso.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-30-000363-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 28 500.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 2 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 20 листопада, 11:50 |
Пральні машини побутові3 штука Адреса поставки: 01032, Україна, Київська область, Київ, 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА, будинок 1 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39710000-2, Електричні побутові прилади Профіль: Пральні машини побутові |
|
Бренд | MIDEA, LARETTI, PROFESSOR, ELECTROLUX, SKYWORTH, EDLER, BOSCH, SMART, VESTFROST, EASYMAXX, MAYTAG, NAZIM, FREGGIA, ARTEL, SNITCH, SMEG, PRIME, ADLER, MIRTA, KERNAU, HISENSE, PHILCO, GRIFON, PRIME TECHNICS, SIMAT, SIGMA, VIVAX, TOSHIBA, HITACHI, LG, PANASONIC, ULTRASONIC, ZANUSSI, INTERLINE, SAMSUNG, ELEYUS, MESKO, LIBERTON, SATURN, LIBERTY, ERSTECH, FRESH, ARCTIC, LORD, ROVUS, MILANO, HEINNER, APEX, HAIER, FABIANO, HOOVER, AMICA, ARDESTO, GRUNHELM, SUPRETTO, FAGOR, VESTEL, INDESIT, TURBO, VENTOLUX, EVGO, DELFA, ASKO, LUSIA, MAXTOP, RADIUS, RECA, KAISER, VIMAR, IKEA, WHIRLPOOL, AUSHAUZ, TORNADO, MIELE, HANSA, GRUNDIG, TEKA, ONECONCEPT, DIGITAL, CANDY, SHARP, RAVANSON, MOYU, ARISTON, BEKO, HOTPOINT ARISTON, GORENJE, VILGRAND |
---|---|
Спосіб встановлення | вбудована, окремо(соло) |
Тип пристрою | з фронтальним завантаженням, з вертикальним завантаженням |
Тип управління | автоматична, напівавтоматична |
Тип двигуна | колекторний, інверторний з прямим приводом, інверторний |
Кількість програм | 2 - 30, шт |
Максимальне завантаження білизни | 2 - 18, кг |
Максимальна швидкість віджимання | 400 - 2000, об/хв |
Клас енергоефективності | A, A++++, A+, A+++, A++ |
Висота | 35 - 100, см |
Ширина | 35 - 100, см |
Глибина | 30 - 100, см |
Наявність сушки | |
Дисплей | |
Гарантія | до 0, міс |
відповідно до умов Договору Оплата за поставлений ТОВАР здійснюється у безготівковій формі, шляхом перерахування ПОКУПЦЕМ грошових коштів на розрахунковий рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА. Для платників ПДВ: 7.2. Відтермінування платежу на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної, що підтверджують отримання Товару, при умові реєстрації Постачальником податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних зазначених у п. 5.4 цього Договору. Для неплатників ПДВ резидентів України: 7.2. Відтермінування платежу на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Товару або видаткової накладної, що підтверджують отримання Товару, при наявності документів, зазначених у п. 5.4 цього Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ВОКЗАЛЬНА КОМПАНІЯ " АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43665271 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Вангородська Олександра Миколаївна |
Телефон | 380443097730 |
Ел. пошта | vangorodska.o.m@uz.gov.ua |