На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
325 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Період оскаржень до 29 листопада, 00:00
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Опис
Під час проведення Закупівлі встановлено такі порушення: При розміщенні повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, було допущено технічну помилку, а саме: текст рішення був скопійований з іншого протоколу, та не відповідав тим невідповідностям, які потрібно було виправляти учаснику торгів. Вірний текст рішення підтверджується протоколом УО №18 (Додається). Повторно надавати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, або виправляти текст повідомлення не можливо технічно. Через це не має можливості відхилити, або визнати переможцем Учасника торгів. Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-30-002839-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 листопада, 12:00 |
Дата останніх змін | 18 листопада, 15:50 |
Очікувана вартість закупівлі | 325 500.00 UAH без ПДВ |
---|---|
Аукціон | 8 листопада, 15:55 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 1 627.50 UAH без ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 9 500.00 UAH |
Послуги з інтеграції Системи супутникового моніторингу транспортних засобів з зовнішніми інформаційними системами, технічної та інформаційно-консультативної підтримки, обслуговування та супроводу системи GPS навігації та моніторингу руху автотранспорту на 2025-2026 роки, відповідний код ДК 021:2015 - 72316000-31 послуга Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 31.12.2026 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72316000-3, Послуги з аналізу даних |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 39571460 |
---|---|
Поштова адреса | 61142, Україна, Харківська область, місто Харків, ВУЛИЦЯ ГАРІБАЛЬДІ, будинок 11, квартира 49 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Євген Олександрович |
Телефон | +380502854539 |
Ел. пошта | moniterra.post@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-15 13:43:20
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-16 13:43:20
Опис
Виявлені невідповідності: ДОДАТОК 2 до тендерної документації. Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» п.п. 1.1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): Аналогічний договір 1 наданий з однією видатковою накладною, у зв'язку з чим не є виконаний. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати: 1. Довідка в довільній формі, з інформацією про виконані аналогічні за предметом закупівлі договори. Аналогічним вважається договір на надання інтернет послуг. 2. Не менше двох виконаних договорів, зазначених в довідці. 3. Надаються копії двох договорів та видаткові накладні (або акти), що свідчать про виконання договорів та оригінал листа - відгуку підприємства на один з договорів
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Код ЄДРПОУ | 39060381 |
---|---|
Поштова адреса | 03039, Україна, Київська область, місто Київ, вул. Голосіївська, будинок 7, корпус 2, офіс 5-2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Броль Ірина Олександрівна |
Телефон | +380444900449 |
Ел. пошта | info@info-prime.com.ua |
не планується
Оплата у розмірі 100 % вартості фактично наданих Послуг, визначеної у Акті за відповідних розрахунковий період, здійснюється протягом 180 (ста вісімдесяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акта або з дати настання строку для підписання Акта відповідно до п. 2.6 цього Договору. Розрахунок за надані Послуги Замовник має право здійснити на свій вибір або шляхом перерахування грошових коштів, або шляхом емісії простого векселя (векселів). Вексель (векселі) видаються Замовником на суму фактично наданих Виконавцем Послуг. Номінальна вартість векселя (векселів) не повинна бути більше суми фактично наданих Послуг. У момент (день) оформлення векселя (векселів) зобов’язання оплатити отримані Послуги у Замовника припиняються та виникає новий обов’язок оплатити вексель (векселі). Вексель (векселі) передаються за актом прийому-передачі. Виконавець зобов’язаний прийняти оформлений вексель (векселі) та підписати акт прийому-передачі
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ПІДПРИЄМСТВО З ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЕЛЕКТРИЧНИХ МЕРЕЖ "ЦЕНТРАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31793056 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Петровський Євген Володимирович |
Телефон | 380562310393 |
Ел. пошта | EPETROVSKII@CEK.DP.UA |