На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
140 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: 1. Порівняння пропозицій учасників проводиться без урахування розміру податку на додану вартість. Учасник зазначає загальну ціну без ПДВ. 2. Учасник, пропозиція якого за результатами оцінки електронною системою закупівель визначена економічно вигідною, обов’язково повинен надати на електронну адресу замовника: SheYN@rnpp.atom.gov.ua із зазначенням предмета закупівлі та ідентифікатора закупівлі (у форматі UA-2024-ХХ-ХХ-ХХХХХХ-Y) не пізніше 2 робочих днів з моменту оцінки, наступні документи: - заповнений проект договору, - заповнену специфікацію відповідно до додатку до договору. 3. Інформація про товар та вимоги до нього: Паста томатна • Однорідна концентрована маса від напіврідкої до мажучої консистенції, без темних включень, залишків шкірки, насіння та інших грубих частинок , вміст сухих розчинних речовин томатів – не менше 25 %. • Колір червоний, або темно-червоний, рівномірний. • Томатна паста повинна мати відповідні смак та запах, без гіркоти, горілого та інших сторонніх присмаків і запахів. • Розфасована в cклобанки від 300 г до 720 г. • Згідно з ДСТУ 5081:2008. 4. Необхідний строк поставки товарів: Поставка товару здійснюється Постачальником протягом 20-ти календарних днів з дати укладення договору. Кількість товару, який повинен бути поставлений, визначений у специфікації № 1 (додаток № 1 до договору). Згідно розділу 3 «Строки і умови поставки» договору поставки. 5. Місце та умови поставки: Місце поставки – База УРП м. Вараш, Рівненська область, на умовах DDP згідно правил «Інкотермс-2010». При здійсненні поставки товару допускається відхилення фактичних показників щодо загальної кількості, об’єму від зазначених у специфікації в меншу сторону, якщо це пов’язане з особливостями фасування або пакування, відвантаження товару, при цьому максимальний розмір допустимого відхилення не може перевищувати 0,1 % від зазначеного у специфікації. 6. Умови розрахунку: ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. 7. Термін дії договору до 31.12.2024 року.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 01733288 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Рівненська область, Рівне |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Анненков Микола Федорович |
Телефон | +380362640347 |
Ел. пошта | pskrzvzk1@ukr.net |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 45268041 |
---|---|
Поштова адреса | 79026, Україна, Львівська область, Львів, вул. Лазаренка Є. академіка, будинок 1, корпус а, офіс 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Подвисоцький Олег |
Телефон | 380665297669 |
Ел. пошта | kozak112023@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 22392459 |
---|---|
Поштова адреса | 80300, Україна, Львівська область, Жовква, Дорошенка, 4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Перетятко Віталій |
Телефон | 380325221583 |
Ел. пошта | TZOVALTAIR@GMAIL.COM |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43857161 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул.Самарського Якова, будинок 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Кацебо Яна |
Телефон | 380681760077 |
Ел. пошта | tender@tdfm.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-30-003287-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 140 400.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 4 листопада, 11:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 11 листопада, 13:46 |
Паста томатна1800 кілограм Адреса поставки: Україна Строк: до 13.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі Профіль: Паста томатна |
|
Масова частка сухих речовин | 25 - 40, % |
---|---|
Сіль у складі продукту | |
Сорт | перший, вищий |
Відповідність ДСТУ 5081 | Так |
Фасування | дой-пак, саше, відро пластикове, пірамідка, банка металева, банка скляна, коробка картонна |
ДЛЯ НЕПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної. ДЛЯ ПЛАТНИКІВ ПДВ Оплата за поставлений якісний товар здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника згідно видаткової накладної або накладної протягом 45 календарних днів з дати поставки, за умови реєстрації Постачальником належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем підписання видаткової накладної або накладної.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Філія «ВП «Рівненська АЕС» АТ «НАЕК «Енергоатом» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05425046 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Мотоман Марія Петрівна |
Телефон | 380363662935 |
Ел. пошта | SheYN@rnpp.atom.gov.ua |