На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Покупцем на підставі належним чином оформлених рахунків-фактур та видаткових накладних Продавця впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається рахунок-фактура та видаткова накладна Продавця. Продавець здійснює поставку та передачу Товару Покупцю на умовах DDP (відповідно до офіційних правил тлумачення торговельних термінів Міжнародної Торгової Палати Інкотермс у редакції 2010 р.) за кінцевим місцем призначення, що знаходиться за адресою: Ковельський район – Волинська область (конкретна адреса буде вказана при підписанні договору). Поставка Товару здійснюється за рахунок та автотранспортом Продавця. Строк поставки товару за заявками Покупця до 25 грудня 2024 року.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-30-003698-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 128 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 2 листопада, 12:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 2 листопада, 12:00 |
Яйця столові курячі32000 штука Адреса поставки: Україна, Волинська область Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03140000-4, Продукція тваринництва та супутня продукція Профіль: Яйця столові курячі |
|
Категорія | Відбірні (XL), Вища (L), Перша (М), Друга (S) |
---|---|
Маса одного яйця | від 45 до 52,9 г, від 53 до 62,9 г, від 63 до 72,9 г, 73 г і більше |
Відповідність ДСТУ 5028 | Так |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2382 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321883 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Хаюк Антон Анатолійович |
Телефон | 380673688687 |
Ел. пошта | dgordjkinolog@gmail.com |