На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3132.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: 1. Поставка Товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника, за реальною потребою Замовника частинами (партіями) за накладними на основі заявок Замовника, в яких вказується найменування та кількість товару, протягом 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання заявки, яка надсилається Замовником Постачальнику на його адресу електронної пошти, вказану в цьому Договорі. 2. Термін придатності Товару, що постачається за цим Договором повинен становити не менше 80% від загального терміну придатності на момент поставки Товару Замовнику. 3. Оплата за поставлений Товар здійснюється по факту поставки згідно видаткової накладної та рахунку-фактури протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дня отримання Товару Замовником
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-30-003965-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 3 132.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 4 листопада, 10:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 4 листопада, 10:00 |
Урологічні прокладки240 штука Адреса поставки: 39100, Україна, Полтавська область, Козельщина, Остроградського, 81/10 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33750000-2, Засоби для догляду за малюками Профіль: Урологічні прокладки |
|
Стать | Універсальні, Чоловічі, Жіночі |
---|---|
Кількість використань | Одноразові |
Кількість крапель | 0.5, 1, 2, 2.5, 3, 1.5, 5, 3.5, 4, 4.5, 5.5, 6, 6.5, 7, 7.5, 8 |
Поглинання, мл | від 50, мл |
Бренд | FLEXI, FRIENDS, HARTMANN, TENA, SENI, EVA |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Козельщинський Центр первинної медико - санітарної допомоги" Козельщинської селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38498521 |
Поштова адреса | 39100, Україна, Полтавська область, Козельщинський район, селище міського типу Козельщина, ВУЛИЦЯ ОСТРОГРАДСЬКОГО, будинок 81/10 |
Ім'я |
Ірина Губаренко |
Телефон | +380534231553,+0661868242 |
Ел. пошта | irishka.pravo27@ukr.net |