На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Покупцем на підставі належним чином оформлених рахунків-фактур та видаткових накладних Продавця впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається рахунок-фактура та видаткова накладна Продавця. Продавець здійснює поставку та передачу Товару Покупцю на умовах DDP (відповідно до офіційних правил тлумачення торговельних термінів Міжнародної Торгової Палати Інкотермс у редакції 2010 р.) за кінцевим місцем призначення, що знаходиться за адресою: Ковельський район – Волинська область (конкретна адреса буде вказана при підписанні договору). Поставка Товару здійснюється за рахунок та автотранспортом Продавця. Строк поставки товару за заявками Покупця до 25 грудня 2024 року.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 42346687 |
---|---|
Поштова адреса | 03061, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МИКОЛИ ШЕПЕЛЄВА, будинок 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Оксана Тимощук |
Телефон | +380687482262 |
Ел. пошта | spetsprodintexs@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-30-004363-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 116 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 2 листопада, 12:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 8 листопада, 14:23 |
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 84942000 кілограм Адреса поставки: Україна, Волинська область Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі Профіль: Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494 |
|
Вид сушених фруктів | суміш сухофруктів |
---|---|
Відповідність ДСТУ | ДСТУ 8494 |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2382 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 14321883 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Хаюк Антон Анатолійович |
Телефон | 380673688687 |
Ел. пошта | dgordjkinolog@gmail.com |