На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
11 030.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Крісло офісне ТОВ СМФ ПРЕСТИЖ ВЕБ
На етапі укладення договору Переможець відбору у строк, визначений для укладення договору, надав Лист про відмову від підписання договору від 04.11.2024 року (зареєстрований вхідний № 65 від 04.11.2024), у якому повідомив про відмову від укладення договору у зв’язку з неможливістю постачання товару.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
На етапі укладення договору Переможець відбору у строк, визначений для укладення договору, надав Лист про відмову від підписання договору від 04.11.2024 року (зареєстрований вхідний № 65 від 04.11.2024), у якому повідомив про відмову від укладення договору у зв’язку з неможливістю постачання товару.
Код ЄДРПОУ | 3319305177 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ УСЕНКА, будинок 15, квартира 80 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валерій Міщук |
Телефон | +380931144059 |
Ел. пошта | leroy17111990@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 43068219 |
---|---|
Поштова адреса | 02091, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ РЕВУЦЬКОГО, будинок 9, офіс 39 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Лотоцька |
Телефон | +380939380756 |
Ел. пошта | tmbrik@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-30-008611-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 11 030.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 4 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 6 листопада, 09:52 |
Крісла офісні5 штука Адреса поставки: 51600, Україна, Дніпропетровська область, м.Верхньодніпровськ, проспект Шевченка,21 Строк: до 29.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них Профіль: Крісла офісні |
|
Регулювання висоти сидіння | |
---|---|
Матеріал оббивки сидіння | екошкіра (шкірозамінник), тканина, шкіра, сітка, тканина (мікрофібра) |
Матеріал оббивки спинки | екошкіра (шкірозамінник), тканина, шкіра, сітка, тканина (мікрофібра) |
Наявність підлокітників | |
Регулювання висоти спинки | |
Гойдання | |
Основа | хрестовина з роликами, полози, ніжки |
Основний матеріал корпусу | дерево, пластик, метал |
Висота сидіння у верхньому положенні | 400 - 700, мм |
Висота спинки у верхньому положенні | 350 - 1350, мм |
Бренд | ГАМАЮНГРУП, BARSKY, SPECIAL4YOU, ПРИМТЕКС ПЛЮС, РІВНЕНСЬКЕ НВП УТОГ, IKEA, RICHMAN, NOWY STYL, TEHFORWARD, GOODWIN, ПРЕМ'ЄРА, АНШАР ГРУП, UNIQUE, РОКО ГРУП, ANJI XINGHE FURNITURE CO., LTD, SIGNAL, RONDI, ЛЕОНТЕК, MINIMALIST, YOUNG, ТОВ СМФ ПРЕСТИЖ, INTARSIO, AMF |
. Розрахунки за цим Договором здійснюються у національній валюті України – гривні, у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у реквізитах цього Договору. Покупець здійснює оплату за фактично поставлений Товар в межах отриманого бюджетного фінансування відповідно до частини першої статті 49 Бюджетного кодексу України та з урахуванням положень Постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09.06.2021 року № 590 (зі змінами). Розрахунки за Товар, здійснюються у розмірі 100% вартості Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дати постачання Товару та підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Затримка оплати за Товар з підстав, що враховують ресурсну забезпеченість єдиного казначейського рахунка в черговості зазначеній в пункті 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 не є порушенням умов цього Договору. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Покупця не застосовуються.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІНАНСОВИЙ ВІДДІЛ ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43988069 |
Поштова адреса | 51600, Україна, Дніпропетровська область, місто Верхньодніпровськ, проспект Шевченка, будинок 21 |
Ім'я |
Світлана Грицай |
Телефон | +380972429113 |
Ел. пошта | asydsllsk@ukr.net |