На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
15 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
Перевірте документи перед подачею пропозиції
Перевірити документи
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Прийом пропозицій
Опис закупівлі: Доставка Товару до Замовника, навантажувально-розвантажувальні роботи здійснюються Постачальником в межах загальної ціни Договору. Поставка товару повинна здійснюватися у строк 5 (п’яти) робочих дні з моменту отримання заявки від Замовника. Постачальник повинен поставити Замовнику товар, якість якого підтверджується сертифікатами якості, які надаються при поставці товару. Термін придатності на момент поставки товару повинен становити не менше 70% від загального терміну придатності. За порушення строків поставки Товарів або недопоставку Товарів Замовник має право достроково розірвати даний Договір за умови попереднього письмового повідомлення про це іншу Сторону за 5 календарних днів до дати розірвання Договору шляхом направлення листа на електронну адресу, вказані у реквізитах даного Договору.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-30-009089-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 15 000.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 4 листопада, 08:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 30 жовтня, 14:55 |
Картопля столова пізня, клас другий, ДСТУ 9221500 кілограм Адреса поставки: 67500, Україна, Одеська область, Доброслав, Грубніка,27 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 03210000-6, Зернові культури та картопля Профіль: Картопля столова пізня, клас другий, ДСТУ 9221 |
|
Термін збирання | пізня |
---|---|
Клас | другий |
Відповідність ДСТУ 9221 | Так |
Оплата здійснюється шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника після отримання товару в розмірі 100% її вартості впродовж 20 календарних днів після поставки Товару у повному обсязі.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОСЛАВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ІНТЕНСИВНОГО ЛІКУВАННЯ " ДОБРОСЛАВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02775107 |
Поштова адреса | 67500, Україна, Одеська область, Одеський р-н, селище Доброслав, вул. Грубніка, 27 |
Ім'я |
Влада Миколаївна Кондратюк |
Телефон | +380966093923 |
Ел. пошта | comcrb_tender@ukr.net |