На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Пропозиції розглянуто
Опис закупівлі: Спрощена закупівля застосовується відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 "Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану" (із змінами та доповненнями)
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-30-011102-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 листопада, 09:30 |
---|---|
Подача пропозицій | до 8 листопада, 09:30 |
Дата останніх змін | 13 листопада, 10:14 |
Очікувана вартість закупівлі | 775 091.35 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 3 875.46 UAH з ПДВ |
---|
Рама 3000*100054 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39151100-6, Стелажі |
Рама 2500*10005 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39151100-6, Стелажі |
Траверса 2700 мм194 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39151100-6, Стелажі |
Траверса 1800 мм106 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39151100-6, Стелажі |
Перемичка 1000*1,5мм697 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39151100-6, Стелажі |
Поличка ДСП150 штука Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 30.12.2024 02:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39151100-6, Стелажі |
Контакти
Документи
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 35551608 |
---|---|
Поштова адреса | 02002, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Є.Сверстюка, 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Світлана Заугольна |
Телефон | 380931884795 |
Ел. пошта | REMIZOVYCH@SSK.UA |
Час публікації: 2024-11-11 10:16:25
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-12 10:16:25
Опис
Шановний Учасник! З метою виконання вимог Оголошення учаснику надається можливість до завантажити відповідні документи, а саме: протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен завантажити державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель учасником надано але не в повному обсязі такі документи, а саме: - Витяг або виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб- підприємців (Додаток 3); - Гарантійний лист від Учасника такого змісту: “Даним листом підтверджуємо, що зазначити найменування Учасника не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів, передбачених Законом України «Про санкції», чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю” (Додаток 3).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0110 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33252672 |
Поштова адреса | 79000, Україна, Львівська область, місто Львів, - |
Ім'я |
Наталя Костюк |
Телефон | +380322554353 |
Ел. пошта | 2tgrlviv@dsst.gov.ua |