На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
150 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-30-012629-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 18 листопада, 12:10 |
Очікувана вартість закупівлі | 150 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 750.00 UAH з ПДВ |
---|
Організація семінарів для Коростенського міського центру соціальних служб2 послуга Адреса поставки: 11500, Україна, Житомирська область, відповідно до, пропозиції надавача послуг. Строк: до 20.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 79951000-5, Послуги з організації семінарів |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Субпідрядник
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2562310469 |
---|---|
Поштова адреса | 12442, Україна, Житомирська область, Житомирський р-н, селище міського типу Гуйва(з), вулиця Бердичівська будинок 87 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Лариса Пащенко |
Телефон | +380993669019 |
Ел. пошта | postdoczt@gmail.com |
не залучатимуться
Час публікації: 2024-11-13 16:08:50
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-14 16:08:50
Опис
1) Перелік виявлених невідповідностей: 1. ФОП «Пащенко Лариса Володимирівна» у складі тендерної пропозиції надано довідку з про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, разом із копією договору №INTOUCH/206 від 01.02.2023, що вказаний в довідці та актом наданих послуг №1. Разом з тим, відповідно до умов п.3.1. договору №INTOUCH/206 від 01.02.2023, вартість послуг становить 85 000,00 грн без ПДВ. Однак, учасником у складі тендерної пропозиції надано лише Акт наданих послуг №1 на суму 15 400,00 грн без ПДВ. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Додаток 1 до тендерної документації. Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» - Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженого представника Учасника, скріплена печаткою Учасника (у разі її використання), з зазначенням інформації про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), разом із копією аналогічного договору, що вказаний в довідці та актом приймання-передавання наданих послуг або відгуком. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати у складі тендерної пропозиції усі акти до договору №INTOUCH/206 від 01.02.2023 на суму 85 000,00 грн без ПДВ або відгук.
Розрахунки з Виконавцем за надані послуги проводяться шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10-ти календарних днів з дати підписання Сторонами та скріплення печатками (за наявності) акту наданих послуг та отримання рахунку від Виконавця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОРОСТЕНСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР СОЦІАЛЬНИХ СЛУЖБ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 22046250 |
Поштова адреса | 11500, Україна, Житомирська область, місто Коростень, ВУЛИЦЯ МУЗЕЙНА будинок 3 |
Ім'я |
Наталя МАРЧЕНКО |
Телефон | +380964854376 |
Ел. пошта | kmzss@ukr.net |