На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуто
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-30-013415-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 4 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 листопада, 00:01 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 20:50 |
Очікувана вартість закупівлі | 86 810.66 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 8 листопада, 11:25 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 860.00 UAH з ПДВ |
---|
Шлагбаум автоматичний1 комплект Адреса поставки: Україна, Відповідно до документації Строк: до 09.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34990000-3, Регулювальне, запобіжне, сигнальне та освітлювальне обладнання |
Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Невідповідності в пропозиції
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 40901509 |
---|---|
Поштова адреса | 03195, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Рудницького Степана, будинок 6-Д, офіс 43/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Владислав Олександрович |
Телефон | +380961608341 |
Ел. пошта | fopkluchnik@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-13 17:07:42
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-14 17:07:42
Опис
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ТОВ "СВ СВІТСЕРВІС". виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - учасником надано Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу 20.08.2024, що перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, що вимагалося відповідно до. пункту 1 «Відомості про учасника» Додатку № 1 до Документації. - учасник не надав Документи, які свідчать про якість запропонованого товару (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), або посвідчення/паспорт якості, або технічний опис з офіційного сайту виробника, тощо, що вимагалося відповідно до. пункту 6 Додатку № 1 до Документації. Враховуючи вищезазначене, учаснику ТОВ "СВ СВІТСЕРВІС" потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків, а саме: - Витяг (повний) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань із зазначенням дати формування витягу, що не перевищує 30 днів до дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. - Документи, які свідчать про якість запропонованого товару (сертифікат якості (якщо предмет закупівлі підлягає сертифікації), або посвідчення/паспорт якості, або технічний опис з офіційного сайту виробника, тощо, що вимагалося відповідно до. пункту 6 Додатку № 1 до Документації.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 3168320236 |
---|---|
Поштова адреса | Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Валерій Варнавський |
Телефон | +380979178822 |
Ел. пошта | fopvarnavskiyvv@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-18 15:54:51
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-19 15:54:51
Опис
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні, та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету міністрів України від 12 жовтня 2022 № 1178: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо». За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції учасника ФОП "ВАРНАВСЬКИЙ ВАЛЕРІЙ ВАДИМОВИЧ" виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: - учасник не надав Документи, що підтверджують повноваження представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору. Для фізичних осіб-підприємців це виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, дані в якій є актуальними, що вимагалося відповідно до. пункту 1 «Відомості про учасника» Додатку № 1 до Документації. Враховуючи вищезазначене, учаснику ФОП "ВАРНАВСЬКИЙ ВАЛЕРІЙ ВАДИМОВИЧ" потрібно усунути невідповідності в електронній системі закупівель (дозавантажити документи до тендерної пропозиції) згідно вищезазначених недоліків, а саме: - Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, дані в якій є актуальними.
Покупець зобов’язується повністю оплатити в безготівковій формі вартість отриманого Товару на підставі видаткової накладної та рахунка-фактури протягом 7 (семи) робочих днів з моменту поставки Товару Постачальником
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент патрульної поліції |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40108646 |
Поштова адреса | 03048, Україна, м. Київ, м. Київ, ВУЛИЦЯ ФЕДОРА ЕРНСТА, будинок 3 |
Ім'я |
Євген Сорочинський |
Телефон | +380676391456 |
Ел. пошта | e.sorochynsky@patrol.police.gov.ua |