На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-31-000369-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 5 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 листопада, 06:00 |
Дата останніх змін | 20 листопада, 16:52 |
Очікувана вартість закупівлі | 746 474.80 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 11 листопада, 12:38 Переглянути |
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 5 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Стелажі металеві165 штука Адреса поставки: 03056, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Політехнічна, 5А Строк: до 31.12.2024 08:47 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Не надав документи по ст.17. Не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону. є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);. не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Учасник-переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Причина дискваліфікації
Учасник-переможець не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей;
Код ЄДРПОУ | 40901509 |
---|---|
Поштова адреса | 03195, Україна, м. Київ, місто Київ, вул. Рудницького Степана, будинок 6-Д, офіс 43/1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Владислав Олександрович |
Телефон | +380961608341 |
Ел. пошта | fopkluchnik@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 24808729 |
---|---|
Поштова адреса | 61128, Україна, Харківська область, місто Харків, проспект Льва Ландау, 149 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ольга Максимова |
Телефон | +380501680123 |
Ел. пошта | maximova.olga@gmail.com |
Час публікації: 2024-11-20 16:52:40
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-21 16:52:40
Опис
Перелік виявлених невідповідностей у пропозиції ПП «Виробничо-господарська фірма «Дон» (код 24808729): 1. У складі тендерної пропозиції Учасник не надав копії документів, що підтверджують виконання договорів (№ 1713 від 29.08.2023 та № 110 від 13.09.2024) вказаних в Довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору (копії товарно-транспортних накладних або актів прийому-передачі товарів). 2.У складі тендерної пропозиції Учасник не надав: Гарантію на товар на 12 календарних місяців. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Підпункти 1.1. - 1.3. пункту 1 Таблиці 1 «Кваліфікаційні вимоги до учасників процедури закупівлі»: «1.1. Інформаційна довідка про наявність досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів) (за формою згідно з Додатком 2.1 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору(-ів) (протягом останніх трьох років). 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п.1.1), учасник має надати копії вказаного договору (-ів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 1.3. Копії(-ю) документів(-а), що підтверджують виконання договору(-ів) вказаного(-их) в довідці (копії товарно-транспортних накладних або актів прийому-передачі товарів) (п.1.1)» Підпункт 1.3. пункту 3 додатку 7 Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». 2. Додаток 7 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються УЧАСНИКОМ процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції»: п.17 Додатку 7: «17. Гарантія на товар на 12 календарних місяців. Гарантійні строки обчислюються від дня установки (монтажу) Товару та підписання Сторонами відповідних документів про приймання-передачу. Якщо протягом гарантійного терміну у товарі почнуть проявлятися недоліки, Постачальник зобов’язаний у строк, за домовленістю Сторін, безоплатно усунути ці недоліки, а у разі неможливості їх усунення-замінити на товар аналогічної моделі (розміру, модифікації, тощо). Всі витрати, пов’язані з усуненням недоліків товару неналежної якості (транспорті витрати, тощо) несе Постачальник». Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Виконати вимогу пункту 1 Таблиці 1 Додатку 2 до тендерної документації, а саме: надати наступні документи: 1.1. Інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів) (за формою згідно з Додатком 2.1 до тендерної документації), яка має містити інформацію про виконання договору(-ів) (протягом останніх трьох років). 1.2. На підтвердження інформації, вказаній у довідці (п.1.1), учасник має надати копії вказаного договору (-ів) у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору). 1.3. Копії(-ю) документів(-а), що підтверджують виконання договору(-ів) вказаного(-их) в довідці п.1.1 (копії товарно-транспортних накладних або актів прийому-передачі товарів) Аналогічним вважається договір з предметом закупівлі визначеним в даній тендерній документації. 2. Гарантія на товар на 12 календарних місяців. Гарантійні строки обчислюються від дня установки (монтажу) Товару та підписання Сторонами відповідних документів про приймання-передачу. Якщо протягом гарантійного терміну у товарі почнуть проявлятися недоліки, Постачальник зобов’язаний у строк, за домовленістю Сторін, безоплатно усунути ці недоліки, а у разі неможливості їх усунення-замінити на товар аналогічної моделі (розміру, модифікації, тощо). Всі витрати, пов’язані з усуненням недоліків товару неналежної якості (транспорті витрати, тощо) несе Постачальник.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 44210247 |
---|---|
Поштова адреса | 02138, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Цвєтаєвої Марини будинок 5 квартира 195 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Армен Саакян |
Телефон | +380676900308 |
Ел. пошта | willstore.fin@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40461773 |
---|---|
Поштова адреса | 61054, Україна, Харківська область, Харків, ВУЛИЦЯ ВАСИЛЯ СТУСА, будинок 6А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Овсепян Артур |
Телефон | +380969986264 |
Ел. пошта | AMEKS.legal.department@gmail.com |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 32490244 |
---|---|
Поштова адреса | 04128 , Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ БЕРКОВЕЦЬКА, будинок 6-К |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Вояновська Леся Леонідівна |
Телефон | 380445949039,380661069183 |
Ел. пошта | K7.TENDER@EPICENTRK.COM |
Розрахунок за фактично поставлений Товар здійснюється у національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної або підписання Сторонами Акту прийому – передачі Товару протягом 10 (десяти) робочих днів з дня надходження коштів з державного бюджету на зазначені цілі на реєстраційний рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління ДПС у м. Києві |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 44116011 |
Поштова адреса | 04116, Україна, м. Київ, м Київ, вул. Шолуденка, 33/19 |
Ім'я |
Ковальова Наталія Валеріївна (Kovaleva Natalia ) |
Телефон | +380442362998 |
Ел. пошта | vpdps@ukr.net |