На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
67 872.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Рибні консерви (Сардини натуральні в олії АКВАМАРИН 230 г) - в кількості 1212 шт Поставка до 22.11.2024 р. м.Бердичів, вул.Семенівська,3. Доставка здійснюється за рахунок Постачальника та транспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення продукції. Якість товару має відповідати вимогам стандартів. Товар повине бути з необхідним маркуванням (дата і час виготовлення, термін придатності). Товар повинен мати відповідні сертифікати або висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Розрахунок за товар проводиться у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів за платіжним дорученням на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки проводяться на підставі накладних шляхом оплати Замовником за фактично поставлений Товар, протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання видаткових накладних Сторонами. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок здійснюється протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Оплата Товару здійснюється на підставі документів, що підтверджують факт їх отримання та виконання.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 36263797 |
---|---|
Поштова адреса | 03142, Україна, м. Київ, м. Київ, ПРОСПЕКТ АКАДЕМІКА ПАЛЛАДІНА, будинок 44, корпус 8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Ніколенко Анна |
Телефон | 380935024862 |
Ел. пошта | tkach@irf.com.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-31-000761-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 67 872.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 6 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 8 листопада, 19:28 |
Консерви рибні278.76 кілограм Адреса поставки: 13306, Україна, Житомирська область, Бердичів, вул. Семенівська, 3 Строк: до 22.11.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15240000-2, Рибні консерви та інші рибні страви і пресерви Профіль: Консерви рибні |
|
Бренд | VENISA, АКВАМАРИН, ДАРИНКА, FLAGMAN, LOKKI, МОРСЬКИЙ СВІТ, PORTION, КРЕОН, РИЗЬКЕ ЗОЛОТО, BRIVAIS VILNIS , ВИГОДА, IRF, КОЛУМБ, ІНТЕРФЛОТ, АРКТИКА, ПОВНА ЧАША, BRAVO CHEF, ЕКВАТОР, СВОЯ ЛІНІЯ, САНТА БРЕМОР, КЕРЧЕНСЬКІ, ФЛОТИЛІЯ, CУПІЙ, МОРЕ, ISG, ДОМАШНІ ПРОДУКТИ, VELADIS |
---|---|
Вид сировини | горбуша, лосось, ікра форелі, сардина, карась, салака, оселедець, сом, сайра, короп, печінка тріски, бички, ікра мінтая, тунець, кілька, ікра горбуші, лящ, скумбрія, ікра тріски, тріска, товстолоб, криль |
Тип | у власному соку, в томатному соусі, в олії, солена, бланшована в олії |
Маса нетто | 50 - 1000, г |
Термін придатності | до 0, міс |
Відповідність ДСТУ | Так |
Стерилізовано | |
Наявність ключа |
Розрахунки проводяться на підставі накладних шляхом оплати Замовником за фактично поставлений Товар, протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання видаткових накладних Сторонами.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління сім'ї та соціального захисту населення Бердичівської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03192810 |
Поштова адреса | 13306, Україна, Житомирська область, Бердичів, вул.Європейська, б.83 |
Ім'я |
Євенко Олена Валеріївна |
Телефон | 380680194127,380414341454 |
Ел. пошта | buh_usszn@berdychiv-rada.gov.ua |