На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Підставою для проведення закупівлі є постанова Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 р. № 1275 « Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» пункт 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану.
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-31-003947-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 6 листопада, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 11 листопада, 00:00 |
Дата останніх змін | 15 листопада, 12:48 |
Очікувана вартість закупівлі | 177 170.88 UAH з ПДВ |
---|---|
Оскарження тендерної документації: | НІ |
Оскарження кваліфікації: | НІ |
Оскарження скасування: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 885.85 UAH з ПДВ |
---|
Автоматизоване робоче місце 1 у складі: ноутбук, лазерний принтер, програмна продукція, USB-маніпулятор «миша»3 штука Адреса поставки: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 33564552 |
---|---|
Поштова адреса | 49080, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Беляева, 4 /93 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Руденко |
Телефон | +380974503113 |
Ел. пошта | sergeynewservice@gmail.com |
Оплата Товару проводиться Замовником за фактично поставлений Товар на підставі розрахункових документів видаткової накладної (акта приймання – передачі товарів) шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника. Оплата за фактично поставлений Товар проводиться Замовником у безготівковій формі протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання вказаних вище розрахункових документів обома Сторонами.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Протягом 5 днів із моменту здійснення замовлення Замовником.
Тип оплати:
Період: 5 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина А1872 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26615182 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Тетяна Федорець |
Телефон | 380500446472 |
Ел. пошта | a1872@post.mil.gov.ua |