На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
48 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на склад ПОКУПЦЯ на умовах DDР відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 25523360 |
---|---|
Поштова адреса | 49044, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Старокозацька, 6 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Сокол |
Телефон | +380503410081 |
Ел. пошта | natasha@condition.com.ua |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 41988622 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ГЛІНКИ, будинок 2, офіс 208 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | игорь иванов |
Телефон | +380685588031 |
Ел. пошта | igor44442@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-31-006908-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 48 500.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 6 листопада, 14:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 13 листопада, 15:09 |
Кондиціонер настінний інверторний 7000 BTU5 штука Адреса поставки: Україна, Одеська область, Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39710000-2, Електричні побутові прилади Профіль: Кондиціонер настінний інверторний 7000 BTU |
|
Тип пристрою | спліт-система |
---|---|
Тип установки | настінний |
Тип компресора | інверторний |
Максимальна кількість внутрішніх блоків | 1 - 1, шт |
Маркування кондиціонера, BTU | від 7000 |
Продуктивність охолодження | від 2.2, кВт |
Продуктивність обігріву | від 2.3, кВт |
Макс. площа приміщення | від 20, м² |
Споживана потужність охолодження | до 0, кВт |
Рівень шуму внутрішнього блоку | до 0, дБ |
Тип холодоагенту | R32, R410А, R290 |
Гарантія | від 12, міс |
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на склад ПОКУПЦЯ на умовах DDР відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Тип оплати:
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081200 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Салій Надія Миколаївна |
Телефон | 0487271430 |
Ел. пошта | ntvk@odz.gov.ua |