На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
9400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Умови поставки: ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на склад ПОКУПЦЯ на умовах DDР відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ. Умови оплати: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Причина відміни: Подання для участі в тендері менше необхідної кількості тендерних пропозицій
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-31-009297-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 9 400.00 UAH без ПДВ |
Подача пропозицій | до 6 листопада, 16:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 6 листопада, 16:00 |
Бойлери2 штука Адреса поставки: Україна, Одеська область, Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39710000-2, Електричні побутові прилади Профіль: Бойлери |
|
Бренд | NOVA TEC, TESY, WILLER, ARDESTO, HAIER, НІ-THERM, TERMOPAN, CHAFFOTEAUX, ASTON WATERWAY, TIKI, RODA, MIDEA, THERMEX, ETALON, ARISTON, SNAIGE, BOSCH, ATLANTIC, GRUNHELM, GORENJE |
---|---|
Об'єм бака | 10 - 200, л |
Потужність | 1 - 5, кВт |
Тип управління | механічне, електронне |
Тип нагрівного елементу | сухий ТЕН, мокрий ТЕН |
Тип встановлення | настінний, підлоговий |
Підведення труб | верхнє, збоку (праве), нижнє або збоку (ліве), нижнє або збоку (праве), збоку (ліве), нижнє |
Висота | 36 - 200, см |
Ширина | 26 - 100, см |
Глибина | 24 - 150, см |
Кількість тенів | 1 - 3, шт |
Матеріал внутрішнього покриття баку | емаль, склокераміка, нержавіюча сталь |
Клас енергоефективності | A, D, C, B |
Форма бойлера | циліндрична, прямокутна |
Гарантійний термін на електричну частину | до 0, міс |
Гарантійний термінна на бак | до 0, міс |
Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. У разі, якщо ПОСТАЧАЛЬНИК не є платником ПДВ оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 15 (п’ятнадцятий) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
ПОСТАЧАЛЬНИК здійснює поставку ТОВАРУ на склад ПОКУПЦЯ на умовах DDР відповідно до «ІНКОТЕРМС» у редакції 2020 року. Поставка ТОВАРУ проводиться партіями протягом строку дії Договору тільки на підставі наданої письмової рознарядки ПОКУПЦЯ, яка вважається дозволом на поставку та є підтвердженням готовності ПОКУПЦЯ до приймання ТОВАРУ. Партією ТОВАРУ вважається обсяг одиниць ТОВАРУ, визначений ПОКУПЦЕМ у рознарядці, якщо інше не вказано в самій рознарядці. Строк поставки ТОВАРУ – протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів з моменту надання письмової рознарядки ПОКУПЦЕМ.
Тип оплати:
Період: 14 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40081200 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Салій Надія Миколаївна |
Телефон | 0487271430 |
Ел. пошта | ntvk@odz.gov.ua |