На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
61 195.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження результатів кваліфікації і повернуть до оцінки вашу пропозицію.
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-31-010937-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 9 листопада, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 9 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 12 листопада, 01:00 |
Дата останніх змін | 21 листопада, 13:05 |
Очікувана вартість закупівлі | 61 195.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю: | НІ |
Мінімальний крок пониження | 305.98 UAH з ПДВ |
---|
Мюслі105 кілограм Адреса поставки: 79044, Україна, Львівська область, Львів, вул. Княгині Ольги, 1-3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
Кукурудзяні пластівці145 кілограм Адреса поставки: 79044, Україна, Львівська область, Львів, вул. Княгині Ольги, 1-3 Строк: до 31.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15610000-7, Продукція борошномельно-круп'яної промисловості |
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Невідповідності в пропозиції
Код ЄДРПОУ | 2527115368 |
---|---|
Поштова адреса | 79026, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ РУБЧАКА, будинок 2, квартира 61 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Оксана Сенько |
Телефон | +380987729059 |
Ел. пошта | senkoom@ukr.net |
Час публікації: 2024-11-19 16:46:48
Кінцевий строк для усунення: 2024-11-20 16:46:48
Опис
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "СЕНЬКО ОКСАНА МИХАЙЛІВНА" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів на закупівлю ДК 021:2015: 15610000-7 Продукція борошномельно-круп'яної промисловості (Мюслі, кукурудзяні пластівці) виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Відповідно до пп. 1.2 п. 1 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації надати скан-копію договору про проведення дезінфекції автотранспорту зазначеного учасником, а також надати акти про їх проведення (не менше трьох), видані не раніше 2024 р. На виконання зазначеної вимоги у складі пропозиції Учасника міститься договір про дезінфекцію залученого автотранспорту із графіком (файл «1.2. Договір дезінфекції авто з Графіком.pdf») та акти дезінфекції (файл «Акти дезінфекції 2024.pdf»). Серед наданих актів дезінфекції на залучений автотранспорт містяться три акти, два з яких не містять дати договору відповідно до якого вони складені, а дата проведення згідно третього не збігається з графіком проведення. 2) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 2.1. Відповідно до пп. 1.2 п. 1 Розділу №1 Додатку №1 до тендерної документації надати надати належно оформлені акти про проведення дезінфекції залученого автотранспорту згідно наданого договору (не менше трьох), видані не раніше 2024 р. 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Покупець зобов’язаний оплатити Товар Постачальнику протягом 30 /тридцяти/ календарних днів з дати фактичного отримання Товару (дати підписання видаткової накладної). У разі затримки фінансування та/або відсутності доходів Покупця оплата буде здійснюватися протягом 7 (сім) банківських днів після поступлення коштів на рахунок Покупця з врахуванням положень п. 7.3. даного Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальний заклад Львівської обласної ради "Львівський фаховий коледж спорту" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02136962 |
Поштова адреса | 79044, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Княгині Ольги, 1 |
Ім'я |
Люба Володимирівна Івасюта |
Телефон | +30322382792 |
Ел. пошта | ivasyuta.luba@gmail.com |