На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Запит (ціни) пропозицій
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Продавець здійснює поставку та передачу Товару Покупцю на умовах DDP (відповідно до офіційних правил тлумачення торговельних термінів Міжнародної Торгової Палати Інкотермс у редакції 2010р.) за кінцевим місцем призначення, що знаходиться за адресою Черкаська область, Черкаський район, с. Хутори. Поставка Товару здійснюється за рахунок та автотранспортом Продавця. Строк поставки товару – до 25.12.2024 року. Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Покупцем на підставі належним чином оформлених рахунків-фактур, видаткових накладних Продавця впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається рахунок та накладна Продавця.
Контакти
Документи
Відповідність критеріям
Код ЄДРПОУ | 40170520 |
---|---|
Поштова адреса | 03028, Україна, м. Київ, м.Київ, ПРОСПЕКТ НАУКИ, будинок 42/1, корпус 10, офіс 17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олександр ткаченко |
Телефон | +380953203724 |
Ел. пошта | kstov2018@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2024-10-31-011777-a |
---|---|
Очікувана вартість закупівлі | 596 250.00 UAH з ПДВ |
Подача пропозицій | до 5 листопада, 00:00 |
---|---|
Дата останніх змін | 12 листопада, 12:42 |
Лист сталевий просічно-витяжний23400 кілограм Адреса поставки: Україна, Черкаська область, Хутори Строк: до 25.12.2024 00:00 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 14620000-3, Сплави Профіль: Лист сталевий просічно-витяжний |
|
Товщина | 2 - 8, мм |
---|---|
Ширина | 1000 - 1500, мм |
Довжина | 2000 - 6000, мм |
Матеріал | сталь гарячекатана, сталь холоднокатана |
Марка матеріалу | 2ПС/СП, ст0, 3ПС/СП, 1ПС/СП |
Покриття | без покриття, цинк |
Номер профілю | ПВЛ 608, ПВЛ 406, ПВЛ 606, ПВЛ 506, ПВЛ 408, ПВЛ 306, ПВЛ 508 |
Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Покупцем на підставі належним чином оформлених рахунків-фактур, видаткових накладних Продавця впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати. Підставою для проведення оплати вважається рахунок та накладна Продавця.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Військова частина 1551 |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 45144484 |
Поштова адреса | Україна |
Ім'я |
Насирова Олена Юріївна |
Телефон | 380472316548 |
Ел. пошта | AMazhara@dpsu.gov.ua |